Social 13 Iulie 2016 12:00
Pentru un expert in resurse umane, vara este momentul ideal cand angajatii pot iesi din rutina zilnica de la birou prin activitati in aer liber – team building-uri, picnicuri in parc, activitati sportive, turnee de golf. Pe de alta parte, pentru oamenii de afaceri, vara inseamna mai mult decat calatorii de placere si intalniri. Apar numeroase conferinte si oportunitati de networking, la care se pot inscrie in vederea dobandirii unor noi abilitati si pregatirii pentru cel de-al patrulea trimestru al anului.

Accidentarile din timpul team building-urilor sunt considerate accidente la locul de munca, astfel, in cazul in care un angajat se accidenteaza in timpul unor astfel de actiuni, costurile de tratament sunt acoperite de angajator. Potrivit unui studiu al Health and Safety Executive (Marea Britanie), aproximativ 30 de cazuri de leziuni aparute in afara orelor de lucru au fost inregistrate in timpul verii. Activitatile extreme, care necesita un efort fizic marit, precum cataratul pe stanca, maratoanele pe bicicleta, caiac, trasee extreme in copaci sau paintball pot reprezenta un pericol pentru angajati, iar tratamentul pentru leziuni minore precum fracturi, dislocari si intinderi poate ajunge la 1,000 de euro. Accidentele mai grave pot depasi costuri de 10,000 de euro.

“Clientii nostri corporate au inteles filosofia conform careia un angajat sanatos inseamna un angajat fericit. In prezent, costurile medicale cresc de doua ori cat rata inflatiei, iar daca va doriti ca angajatii dumneavoastra sa performeze cat mai bine, este esential sa acordati o atentie sporita sanatatii acestora. Persoanele care cumpara o asigurare de sanatate personala nu au aceeasi putere de cumparare precum marile companii si ajung sa investeasca mai mult intr-o asigurare medicala pentru a acoperi costurile administrative si de risc. De asemenea, companiile beneficiaza de o rata de deductibilitate mai mare decat persoanele fizice”, a declarat Zahal Levy, Presedintele MediHelp International.

Calatoriile de afaceri in strainatate pot deveni rapid un efort financiar din partea angajatilor, iar in aceste cazuri este recomandata o asigurare medicala internationala. Specialistii de la Organizatia Mondiala a Sanatatii estimeaza ca 18% - 24% dintre decesele din randul angajatiilor care calatoresc peste hotare sunt cauzate de leziuni, iar 2% dintre decese au avut loc in urma contractarii unor boli infectioase in timpul calatoriilor. Expunerea la medii nefamiliare, periculoase sau necunoscute reprezinta un alt motiv al deceselor, la care se adauga dezastrele naturale, accidentele de aviatie, actele de terorism, cazaturile, arsurile sau otravirile accidentale.

De cele mai multe ori, oamenii considera ca o asigurare de calatorie ofera acoperirea necesara peste hotare, fara a cunoaste limitarile acesteia. Acest tip de asigurare poate acoperi costuri de pana la 50.000 de euro pentru proceduri medicale de urgenta, pentru o perioada limitata de timp. Mai exact pana la stabilizarea pacientului, atunci cand acesta poate fi transportat inapoi in tara.

Citeste si:
Liber la vacanțe! Țările din Europa care au renunțat la...
Liber la vacanțe! Țările din...

Potrivit unui comunicat remis 9am, o asigurare de sanatate internationala acopera tratamentele necesare atat pentru situatii urgente, cat si pentru situatii medicale care pot aparea in urma unor afectiuni pre-existente.

Asigurarile de sanatate internationale acopera spitalizare, control de rutina, afectiuni pre-existente si ofera posibilitatea de a alege furnizorul de servicii medicale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.