Miercuri seara, in prezenta a 200 de antreprenori, top manageri din companii, oameni de cultura, artisti, sportivi si inventatori romani, Biz a premiat in cadrul Galei Valori de Romania, cele mai respectate si performante personalitati si branduri romanesti.

Gala de excelenta, cel mai prestigios eveniment al anului, a recunoscut si a premiat personalitatile si brandurile reprezentative pentru Romania in 2016. Oamenii care pun Romania pe harta lumii au fost subiectul studiului si Galei Valori de Romania.

Cu experienta celor 16 ani de cand scrie despre performanta, echipa Biz, impreuna cu Unlock Market Research, a dezvoltat o cercetare calitativa pentru a evidentia valoarea pe care o reprezinta fiecare dintre nominalizatii galei. In realizarea listei de nominalizati au fost consultati lideri de opinie, profesionisti din marketing, comunicare, manageri si CEO din diverse domenii de business, conform comunicatului remis catre 9AM.ro.

Tema principal a studiului si evenimentului a fost performanta. 28 de profesionisti si-au adjudecat trofeele primei editii Valori de Romania.

La categoria “Antreprenoriat” castigatori sunt:

1. Radu Georgescu, fondator si partener GECAD Group
2. Jean Valvis, presedinte, Valvis Holding

La categoria ˶Branduri romanesti” au fost premiate sase branduri:

1. Bitdefender
2. Dacia
3. Gerovital
4. Brandient
5. Arctic
6. Dedeman

Seara a continuat cu anuntarea castigatorilor la categoria “Sport”:

1. Cristina Neagu
2. Simona Halep

La categoria “Inovatie”, doi antreprenori au plecat acasa cu trofeul galei:

1. Mircea Tudor, MB Telecom
2. Andrei Pitis, Vector Watch

Castigatorii Categoriei “Cauze sociale” sunt:

1. Ivan Patzaichin, Asociatia Ivan Patzaichin, Mila 23
2. Wargha Enayati, fondator Fundatia Policlinici Sociale Regina Maria
3. Iulian Angheluta, Free Miorita

Categoria “Top Management” a avut-o castigatoare pe Violeta Ciurel, CEO Axa, Portugalia.

Citeste si:
Cum influențează tehnologia echilibrul dintre viața profesională și...
Cum influențează tehnologia...

Printre oamenii de “Cultura & Arta” care au plecat acasa cu trofeul galei se numara:

1. Alexandru Tomescu, Violonist
2. Mihai Constantinescu, Festivalul International George Enescu
3. Constantin Chiriac, Festivalul International de Teatru Sibiu
4. Angela Gheorghiu, Soprana
5. Tudor Giurgiu, Presedinte TIFF
6. Alina Cojocaru, Balerina

Romania nu duce lipsa nici de Creativitate, astfel ca la aceasta categorie au fost premiati:

1. Adrian Botan, Global Executive Creative Director, McCann Group
2. Felix Tataru, GMP Group

La sectiunea ”Proiecte Speciale” au fost oferite patru distinctii:

1. Sinaia, orasul elitelor - Dan Manea, Mirela Matyas si Liviu David
2. Expozitia itineranta Maiastra – Andreea Sandu, Galeria Galateca
3. Romania mea - Sorin Onisor, fotograf
4. The Wine Book Of Romania - Marilena Vasilica Ardelean, oenolog, Dame Chevalier des Coteaux du Champagne in Reims

Citeste si:
INTERVIU. Alexandru Seremet, PR-ul BMW Romania
INTERVIU. Alexandru Seremet,...

Gala Valori de Romania isi propune sa celebreze si sa prezinte, in fiecare an, adevaratele valori, astfel ca, Revista Biz deschide o platforma de nominalizari pentru editia viitoare: Gala Valori de Romania 2017. Castigatorii editiei se regasesc si pe site-ul http://www.revistabiz.ro/valorideromania2016.

Designul trofeului Galei Valori de Romania a fost realizat de artistul Albert Sofian, inspirat din Cocosul lui Brancusi, un exemplu de ascensiune si ambitie romaneasca.

Echipa Biz multumeste partenerilor care au facut posibil acest eveniment, Unlock Market Research, Banca Transilvania si Vodafone; si sponsorilor acestei editii: Farmec, Philip Morris Trading, ROM, Nespresso, Staropramen, Five`s, Athénée Palace Hilton, GT grafica si tipar, Ad Production, KOON, EFdeN si Olla Floral Art.

Partenerii media ai evenimentului sunt Wall-Street, eJobs, PRO FM, Cariere, IQads, KLARMEDIA, 9AM, HR Club, BUSINESS24, PRwave, IAA, Zelist Monitor, Finzoom, MANPRES, SMARK, comunicatedepresa.ro si Olivian.ro.

Despre Biz

Biz este brandul care reuneste o puternica comunitate de oameni de afaceri, atat online, cat si offline. Redactia s-a impus prin realizarea unor importante studii si topuri in parteneriat cu agentii de research, pe cele mai importante domenii de activitate din Romania: Top 50 companii performante, Anuarul Directorilor de Marketing, Top 20 companii IT pentru care merita sa lucrezi, Topul Agentiilor de PR din Romania, Brand Ro sau BizTech.
Citeste si:
Cod de reducere pentru Zilele Biz
Cod de reducere pentru Zilele...

Biz este unic laureat Red Dot din Romania. In premiera absoluta pentru Romania, Brandient si Biz au castigat legendarul premiu Red Dot Design Award, cea mai prestigioasa competitie internationala de design, pentru coperta editiei BizSingapore.

Jurnalistii revistei au lansat puternice campanii de constientizare a valorilor romanesti (Sustinem inovatia, Sunt un taran) sau proiecte unice in lume precum Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai important directori de marketing din Romania isi schimba, pentru o zi, compania in care lucreaza. O alta inovatie este Biz World, editii ale revistei realizate integral peste hotarele tarii, in Bruxelles, Londra, SUA, Germania, Singapore si Austria.

Biz este un brand unic in mass-media de afaceri din Romania. De 15 ani organizeaza puternice evenimente de afaceri in 9 orase din tara si 8 capitale din lume, de pe 3 continente.

Citeste si:
Avocatul Poporului solicită includerea Covid-19 în grupa bolilor de...
Avocatul Poporului:...

Unlock este o companie de consumer know-how si cercetare de piata cu capital 100% romanesc, infiintata in 2008. Unlock este specializata in studii de strategie de brand si marketing cultural, centrate pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii si branduri care sa contribuie la cresterea clientilor pentru care lucreaza. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoasterea acesteia dincolo de Romania, Unlock coordonand in prezent cercetari internationale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic in numeroase cazuri de Effie, cei mai multi dintre clientii sai fiind de altfel si premiati.

La sfarsitul anului 2014 Unlock a trecut printr-un proces de repozitionare si schimbare de logo, transformandu-se in agentie de consumer know-how integrat (cercetare de piata, data mining, pozitionare de brand, insight generation, consumer trends & innovation). Unlock se adapteaza astfel la noile reguli de marketing care vizeaza raportarea la om in totalitatea sa, si nu doar din rolul de consumator al unei categorii. Noul scop al agentiei este acela de a-ti ajuta clientii sa-ti creasca cota de piata fiind relevanti pentru consumatorii de azi, tehnologizati, super informati si mult mai increzatori in fortele proprii. Unlock ajuta brandurile sa creasca si sa schimbe lumea in bine, pentru oameni.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.