Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) si inspectoratele din subordine au primit sponsorizari totale in bunuri de peste 2.024.000 de lei anul trecut, potrivit situatiei facute publice pe site-ul institutiei.

Cea mai mare sponsorizare, de 498.465 de lei, in bunuri IT pentru unitatile subordonate, a primit-o IGSU de la Fundatia pentru SMURD. Tot Fundatia pentru SMURD a sponsorizat ISU Suceava cu o autosenilata in valoare de 182.831 de lei. De altfel, cele mai multe si mai mari sponsorizari au venit de la asociatii de profil.

Cele mai mari sponsorizari de la firme au fost cea de 95.000 de lei, constand in 900 de unitati centrale si 100 de monitoare pentru baza logistica a IGSU, de la o companie de profil, si cea de 73.324 facuta ISU Timis de o companie farmaceutica in materiale.

Printre sponsorizarile de la firme se numara si cea primita de ISU Buzau de la o firma care vinde si monteaza centrale termice si instalatii sanitare, constand intr-un televizor de 1.370 de lei.

Inclusiv persoane fizice au facut donatii catre inspectoratele din teritoriu, unele constand in cate un stick de memorie de 29,9 lei, altele in materiale de constructii de 1.663 de lei (ISU Caras-Severin), un aparat de aer conditionat de 700 de lei (ISU Constanta), mobilier de 600 de lei (ISU Harghita) sau boilere de 500 de lei (ISU Teleorman).

Practica IGSU si a inspectoratelor din subordine de a primi sponsorizari inclusiv de la firme pe care trebuie sa le controleze pentru a se asigura ca respecta normele de siguranta la incendiu a fost dezbatuta in spatiul public dupa incendiul din 30 octombrie de la clubul Colectiv din Capitala. Clubul functiona fara aviz de la ISU Bucuresti-Ilfov si nu fusese luat in evidenta, desi angajati ai inspectoratului fusesera in control la acest local.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.