In cadrul acestui studiu, supervizat de Arianna Huffington, redactorul-sef al Huffington Post si Shawn Achor si Michelle Gielan, cercetatori ai unui institut din Statele Unite ale Americii, a fost observat comportamentul unui grup de 110 persoane. O parte dintre ei au fost pusi sa asculte stiri deprimante, negative inainte de ora 10 dimineata iar cealalta parte sa citeasca povesti de succes si stiri bazate pe ideea ca oamenii pot cu adevarat schimba ceva in lumea in care traiesc. Dupa sase ore, toti participantii la experiment au raspuns unor intrebari referitoare la starea lor de spirit si la nivelul de stres, scrie hngn.com. Rezultatele au aratat ca cei care se lovesc, in prima parte a zilei, de vesti proaste tind sa fie cu 27% mai tristi si mai mohorati in timpul zilei de lucru.
"Suntem de parere ca stirile negative influneteaza modul in care percepem munca si provocarile de care ne lovim la serviciu pentru ca ne ofera imaginea unei vieti in care suntem neputinciosi. Majoritatea stirilor puncteaza problemele lumii actuale asupra carora noi nu avem niciun fel de putere sa intervenim pentru a schimba ceva", au spus autorii studiului, potrivit hbr.org.
Cercetatorii sustin ca trebuie sa ramanem la curent cu lucrurile mai putin fericite care se petrec zilnic in lume, insa este mai bine, pentru psihicul nostru sa le aflam mai tarziu, sa nu incepem ziua cu ele. La prima ora a diminetii este recomandat sa citim si sa aflam lucruri frumoase, care ne dau incredere in noi, care ne fac sa ne simtitm mai buni, mai puternici.
"Este posibil sa fim la curent cu actualitatile zilei si sa ramanem pozitivi si concentrati asupra propriilor teluri, dar numai daca avem controlul asupra consumului de stiri, in loc sa le lasam pe ele sa ne controleze", au mai spus specialistii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Scam-urile ce promit investiții, creștere de 142% în 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
Un român pierde anual 700 de euro din cauza fraudelor online: oamenii își dau...
Sursa: wall-street.ro
-
Anda Adam se pregătește de nuntă! Artista va avea 500 de invitați, iar nașii...
Sursa: kudika.ro