Social 28 Iulie 2015 16:46
Organizatorii concertului lui Robbie Williams au fost amendati cu 10.000 de lei de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, pentru comportament incorect in relatia cu consumatorii, intrucat nu au asigurat suficiente puncte de vanzare a produselor alimentare si a bauturilor.

"Cele doua firme organizatoare ale concertului lui Robbie Williams la Bucuresti au fost amendate cu suma de 10.000 lei de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, pentru un comportament incorect in relatia cu consumatorii, neasigurand suficiente puncte de vanzare a produselor alimentare si a bauturilor. Consumatorii au stat la coada minim 45 de minute pentru a-si putea achizitiona produsele respective (ape, sucuri, bere) si pentru a se putea hidrata corespunzator pe durata evenimentului, care a durat aproximativ cinci ore", a anuntat ANPC, marti, intr-un comunicat de presa.

Potrivit sursei citate, in perioada 19-23 iulie au fost inregistrate la ANPC aproximativ 300 reclamatii ale consumatorilor, in legatura cu organizarea concertului lui Robbie Willimas din 17 iulie. Principalul aspect reclamat de catre consumatori a fost acela ca pentru achizitionarea de bauturi si produse alimentare au stat la cozi de minim 45 de minute, dupa ce au mai stat la o alta coada pentru a incarca o anume suma de bani pe un card, scrie MEDIAFAX.

In urma controlului, s-a constat ca societatile organizatoare trebuiau sa asigure in perimetrul destinat concertului, conform planului de organizare, o suprafata suficienta pentru ca toti participantii sa poata achizitiona bauturi si produse alimentare.

ANPC a stabilit, ca, la verificarea contractelor incheiate intre organizatori si societatile comerciale care urmau sa presteze servicii de vanzare de produse in locatia evenimentului, organizatorii nu s-au asigurat ca firma prestatoare sa garanteze instalarea a cel putin 300 metri liniari de standuri, asa cum initial stabilisera prin contractul incheiat cu societatea prestatoare, care cu doua zile inainte de eveniment a renuntat sa participe la eveniment.

"Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a constatat un comportament incorect in relatia cu consumatorii, aceasta practica aducand atingere in mod direct intereselor consumatorilor", se mai arata in comunicat..

Citeste si:
Pescobar, apărat de Maria Constantin în urma controalelor ANPC:...
Pescobar, apărat de Maria...

Deoarece, in cadrul evenimentului, pentru achizitia de produse s-au folosit exclusive carduri care nu erau nominale, ANPC a sesizat Agentia Nationala de Administrare Fiscala, pentru verificarea incasarilor si a recuperarii sumelor ramase neutilizate de catre consumatori.

"Astfel de practici vor fi verificate si sanctionate de ANPC, astfel incat consumatorii sa beneficieze de respectarea tuturor drepturilor. Este o bataie de joc la adresa consumatorilor", a declarat presedintele ANPC, Marius Alexandru Dunca.

Peste 60.000 de spectatori au participat la concertul sustinut de Robbie Williams in Piata Constitutiei din Bucuresti, care a facut parte din turneul international "Let Me Entertain You", ce se desfasoara in peste 10 tari.

Dupa show, numerosi spectatori au scris pe retelele de socializare ca nu au reusit sa-si achizitioneze bauturi alcoolice si racoritoare din cauza cozilor mari care se formasera la punctele de vanzare amenajate in spatiul in care a avut loc concertul.

Citeste si:
Robbie Williams, un concert de neratat la Summer in the City, 18-19...
Robbie Williams, un concert...

D&D East Entertainment, organizatorul show-ului sustinut de Robbie Williams in Bucuresti, a explicat intr-o scrisoare deschisa adresata spectatorilor, publicata pe pagina de Facebook, problemele de organizare aparute in timpul evenimentului - cozi mari formate la punctele de vanzare de bautura si mancare - si a dat vina pe o firma de catering care s-a retras inainte de concert.

In ceea ce priveste show-ul, organizatorii au aratat ca au dorit sa acorde cat mai multor persoane oportunitatea de a il vedea si a-l asculta live pe Robbie Williams si sa le ofere o experienta de neuitat, insa, cu trei zile inainte de concert, s-au confruntat cu o problema.

"Cu 3 zile inaintea acestui eveniment, ne-am aflat intr-o situatie fara precedent pentru noi: firma de public catering care organiza vanzarea la eveniment ne-a informat, printr-un email, ca doreste sa se retraga din contractul agreat si semnat! Starea de alerta provocata de neprofesionalismul si iresponsabilitatea acestor oameni fata de cei 64.000 de participanti la eveniment a afectat intr-o extrem de mare masura buna organizare a acestuia, incat se punea problema anularii concertului. Trebuia, urgent, sa gasim o solutie de inlocuire a vendor-ului", au mai aratat organizatorii.

Citeste si:
Horia Moculescu, afirmații dure la adresa organizatorilor...
Horia Moculescu, afirmații...

Contactati de agentia MEDIAFAX, organizatorii nu au precizat care este numele acestei firme de public catering.

Pe de alta parte, D&D a precizat ca a apelat la o alta firma de catering, de la Fire, ai carei reprezentanti au raspunsul apelului si "au facut tot posibilul" sa sprijine si sa sustina vanzarea si aprovizionarea publicului la eveniment "cu personalul si logistica existente pe piata in acel moment, punandu-si in joc reputatia".

Organizatorii spuneau ca banii ramasi pe cardurile folosite de participantii la eveniment pentru achizitionarea de mancare si bauturi vor putea fi rambursati din trei sucursale din Bucuresti ale Bancii Transilvania (sucursala Alba Iulia, sucursala Militari, sucursala Obor), precum si la agentia Matei Corvin din Cluj-Napoca.

De asemenea, organizatorii precizau ca pentru posesorii de carduri care nu au posibilitatea de a ajunge in cele patru agentii, rambursarea poate avea loc si in orice unitate Banca Transilvania din tara, prin predarea cardului, impreuna cu unele date personale care sa permita efectuarea viramentului (nume si numar de cont).

Citeste si:
Audi, BMW și Mercedes, amendate în Coreea de Sud pentru manipularea...
Audi, BMW și Mercedes,...

Anterior publicarii scrisorii deschise, organizatorii si-au prezentat scuze spectatorilor care au intampinat probleme la concertul sustinut de Robbie Williams la Bucuresti.

Si companiile Coca-Cola si Ursus, care s-au numarat printre furnizorii concertului pe care Robbie Williams l-a sustinut in 17 iulie, in Piata Constitutiei din Bucuresti, le-au cerut scuze spectatorilor care au intampinat dificultati in momentele in care au incercat sa achizitioneze apa si alte bauturi.

"Coca-Cola a fost unul dintre furnizorii concertului Robbie Williams din 17 iulie 2015, dorind sa fie alaturi de fani la acest eveniment unic. Ne pare rau pentru dificultatile intampinate de participantii la concert, atunci cand au incercat sa achizitioneze apa sau orice alt produs, pentru a se hidrata. Coca-Cola a respectat conditiile impuse de organizatorii evenimentului, atat in ceea ce priveste numarul de puncte de servire, cat si amplasarea acestora sau modalitatile de plata puse la dispozitia spectatorilor. Vremea caniculara, numarul mare de participanti si aspecte care au tinut de organizarea evenimentului au generat aceasta situatie neplacuta. Ne dorim ca asemenea momente sa nu se mai repete si vom cauta solutii pentru viitor", se arata in comunicatul remis MEDIAFAX de Coca-Cola.

Pe de alta parte, Ursus, in calitate de sponsor si furnizor de bere al evenimentului, a cerut scuze celor care nu au reusit sa achizitioneze bauturi si au petrecut foarte mult timp asteptand la coada si transmite ca le ofera celor nemultumiti un cadou.

"Reprezentantii Ursus au facut tot posibilul pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii in limitele impuse de organizator. Numarul si amplasarea punctelor de servire, cat si modalitatea de plata au fost stabilite de catre organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus. Cu toate eforturile noastre, este clar insa ca o mare parte din cei prezenti la concert au avut parte de o experienta neplacuta legata de brandul Ursus. Din acest motiv, am decis sa le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemultumiti de experienta de organizare a concertului un bax de Ursus Premium cadou (6 doze de 0,5L)", se arata pe pagina de Facebook a Ursus.

Potrivit companiei Ursus, "cu ajutorul sugestiilor si sesizarilor primite", isi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente, pentru a evita neplacerile clientilor in viitor.

Pentru a afla cum pot intra in posesia cadoului oferit de Ursus, cei interesati pot consulta pagina de Facebook a brandului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.