Vegeta, cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka, a dezvoltat o noua platforma de comunicare, in care focusul este componenta emotionala a gatitului, mai mult decat cea pragmatica.

Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmareste sa se apropie de segmentul consumatorilor tineri din Romania, in conditiile in care o mare parte a clientilor sai este una matura, avand in vedere traditia acestui brand. In acest scop, a dezvoltat o noua platforma de comunicare, in care focusul este componenta emotionala a gatitului, mai mult decat cea pragmatica. Vegeta transforma retetele si gatitul in experiente. Le vorbeste consumatorilor sai despre emotii si sentimente si le transmite faptul ca momentele in care gatim inseamna bucurie si sunt o activitate care apropie oamenii.

„De ce gatim? Gatim pentru ca ne plac momentele savurate in familie. Gatim pentru ca ne place sa impartasim emotii cu cei dragi, pentru ca iubim si pentru ca ne simtim iubiti. Gatim pentru ca ne relaxeaza si pentru ca avem ocazia sa fim creativi in propria noastra bucatarie. Gatim ca sa invatam, ca sa interactionam, ca sa nastem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka. „Asa ca de ce sa ne limitam la retete si la timp? Vegeta nu vorbeste despre gatit sau despre retete. Vegeta vorbeste despre emotii si momente.” concluzioneaza Cristina Ghiurluc.

Pagina de Facebook a brandului a fost relansata, iar pe 18 martie a fost prezentata aplicatia Reteta cuplului, unde cei care participa au sansa de a castiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevarat inedit. Castigator isi va face cunoscuta povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online si a propriei pagini de web.

Aplicatia Reteta cuplului a generat un interes mare in randul utilizatorilor de Facebook. In primele doua saptamani, a generat aproape 1000 de retete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitata de un numar din ce in ce mai mare de oameni. Strategia de comunicare Vegeta in social-media mai include conturile de Youtube, Instagram si Pinterest. De asemenea, Vegeta se apropie de pasionatii de gatit si in restul mediului online.
Brandul a initiat concursul prin care isi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alaturi de Vegeta la actiuni de implicare sociala, la centre de plasament pentru copii. In plus, printre actiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea in perioada urmatoare sunt si activari in marile lanturi de hypermarket-uri. In decursul acestui an, compania are ca obiectiv cresterea volumului de vanzari si o mai mare vizibilitate in-store. Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementata de agentia de comunicare integrata pastel.

Vegeta se gaseste in Romania in urmatoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mancaruri):

  • Vegeta Original
  • Vegeta Gaina
  • Vegeta Bors (original, cu legume, cu verdeturi si cu smantana)
  • Vegeta Naturella
  • Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste si chiftelute)
  • Vegeta Twist Naturella (cartofi, peste, salata si legume la gratar).

Citeste si:
Andreea Tonciu a dat cărțile pe față. Își editează toate pozele de...
Andreea Tonciu a dat cărțile...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.