Social 6 Martie 2015 11:53
Serviciul de Telecomunicatii Speciale va organiza in aprilie o licitatie pentru achizitionarea de echipamente IT&C si aplicatii software destintate modernizarii infrastructurii sistemului de urgenta 112 in Bucuresti si Ilfov, contractul fiind estimat la 13,1 milioane de lei, cu TVA.

"Contractul are ca obiect furnizarea unui sistem informatic la cheie, complet integrat in arhitectura Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112 (SNUAU) si perfect interoperabil cu toate centrele 112 judetene, sistem informatic a carui realizare va cuprinde furnizarea unei componente hardware (echipamente IT&C), inclusiv instalarea, configurarea si punerea in functiune a acesteia, respectiv dezvoltarea si implementarea unei componente software in vederea modernizarii SNUAU la nivelul municipiului Bucuresti si judetului Ilfov", se arata in anuntul de participare al licitatiei publicat pe www.e-licitatie.ro.

Contractul va avea o durata de 5 luni de la data atribuirii si va fi finantat de la bugetul de stat si din fonduri externe nerambursabile.

In a doua parte a lunii februarie, STS a mai lansat o licitatie care vizeaza furnizarea de echipamente IT&C, inclusiv instalarea, configurarea si punerea in functiune a acestora, precum si dezvoltarea si instalarea de aplicatii software in vederea punerii in practica a proiectului "Extinderea infrastructurii informatice a Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta (SNUAU) pana la nivelul resurselor mobile ale agentiilor de interventie Ambulanta si SMURD si al Unitatilor de Primiri Urgente", scrie MEDIAFAX.

Contractul a fost estimat la 57,7 milioane de lei (TVA inclusa). Ofertele vor fi deschise la inceputul lunii aprilie, conform anuntului de participare.

Autoritatea contractanta a stabilit durata contractului la 6 luni, iar finantarea va fi asigurata de la bugetul de stat si din fonduri externe nerambursabile.

Serviciul de Telecomunicatii Speciale este operatorul SNUAU, cunoscut si sub denumirea serviciul de urgenta 112. SNUAU a fost lansat la nivel national in aprilie 2005, in urma unei investitii de 40 milioane de euro, si a avut ca furnizor principal compania suedeza Ericsson, care a livrat aplicatia software si echipamentul necesar conectarii centrelor de preluare a apelurilor si agentiile dispecer.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.