Frigul din camera, conditiile de igiena si calitatea mancarii au fost principalele aspecte reclamate la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) de romani care, de sarbatori, au mers in vacanta sau doar intr-un local pentru o seara.

ANPC a inregistrat, la sfarsitul lui 2014 si inceputul acestui an, 33 de sesizari privind petrecerea sarbatorilor de iarna, majoritatea nefiind inca solutionate, arata autoritatea intr-un raspuns la solicitarea MEDIAFAX.

Masa de Revelion a insemnat frig, farfurii nespalate si whiskey terminat inainte de miezul noptii pentru clientii unui restaurant din Constanta. Potrivit reclamatiei, temperatura in restaurant era de 12 -15 grade C, iar plangerile clientilor privind frigul au fost ignorate. In plus, se mai arata in sesizare, aperitivul a fost foarte sarac si servit in farfurii nespalate, paharele si tacamurile au fost insuficiente, iar la la ora 22.00 consumatorii au fost anuntati ca nu mai este whiskey, desi bautura era inclusa in oferta free bar a restaurantului, scrie MEDIAFAX.

Si la Galati, o persoana care si-a petrecut Revelionul intr-un restaurant s-a plans de frig, fum de tigara si lipsa unei instalatii de aerisire, precum si de zgomot si de mancarea rece. De la Barnova, judetul Iasi, a fost facuta o sesizare de persoane care, dupa servirea mesei de Revelion, au inceput sa se simta rau. La Alba Iulia a fost in schimb reclamata atitudinea personalului dintr-un restaurant. Un client al unui restaurant din Aiud s-a plans la Protectia Consumatorului ca personalul a refuzat sa-l serveasca cu bere. La Durau, in Neamt, o plangere a vizat nerespectarea meniului stabilit pentru Revelion, mai exact faptul ca nu a inclus tuica si vin de colectie, precum si preparatele servite in ziua de 1 ianuarie, care nu corespundeau retetelor traditionale.

Un alt petent, care achitase masa de Revelion in avans la un local din Brasov, a fost anuntat ca rezervarea respectiva a fost acordata altor clienti. La Busteni, unui client i-a fost anulata rezervarea pentru cazare pe motiv ca nu a facut rezervare si pentru servirea mesei. Tot in perioada sarbatorilor, clientul unui restaurant din Azuga a reclamat prezenta unei insecte in ciorba care i-a fost adusa si un comportament arogant al bucatarului unitatii.
Legat de cazare in perioada sarbatorilor, sunt mai multe sesizari privind frigul din camere (la Oasa, in Alba, si la Craiova), dar si lipsa apei calde (la Caciulata, din cauza inghetarii unei conducte) sau intreruperea acesteia (la Praid).

La Dambovicioara, in Arges, un consumator a reclamat conditiile de cazare care nu corespundeau celor prezentate pe site, precum si faptul ca, dupa ce s-a cazat, i s-a solicitat un alt pret decat cel pentru care isi daduse acordul. Plangeri similare au venit si de la Busteni si Poiana Tapului. Conditii de cazare necorespunzatoare sau sub valoarea platita au fost reclamate si la Sinaia, Sibiu, Paltinis si Azuga, (in ultimul caz fiind semnalate igrasie si instalatia sanitara si cea electrica defecte), in timp ce la Busteni un consumator a reclamat ca lenjeria de pat era rupta iar la masa au fost puse tacamuri ruginite.

Citeste si:
Smiley și Gina Pistol, pregătiri pentru sărbătorile de iarnă:...
Smiley și Gina Pistol,...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.