Infrastructura feroviara din Romania este ramasa in urma, insa, Ministerul Transporturilor pune accentul pe reabilitarea acesteia prin folosirea unor proiecte cu finantare europeana nerambursabila, a declarat sambata, ministrul de resort, Ramona Manescu, potrivit hotnews.ro.

"Este pacat ca avem o infrastructura feroviara foarte dezvoltata ca suprafata, dar ramasa in urma. Pe tronsoane pe care am putea circula cu 120 km/h, circulam cu 40 km/h", a afirmat Ramona Manescu, prezenta in localitatea Toplita, din judetul Hunedoara.

Ea a mentionat ca transportul cu trenul ar putea constitui alternativa la deplasarea cu masina, dupa modelul altor state dezvoltate.

'Trebuie sa le oferim oamenilor o alternativa la lipsa soselelor, a autostrazilor. In orice stat civilizat se circula mult mai comod, mult mai usor, cu trenul. Si mult mai ieftin. Doar in Romania nu se circula nici cu trenul, nici cu masina. Cu masina pentru ca nu ai pe unde, iar cu trenul pentru ca arata asa cum arata. Infrastructura feroviara este din ce in ce mai greu sa fie utilizata la parametri normali', a adaugat Manescu.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.