Social 14 August 2013 23:49
 Preturile biletelor de tren vor creste diferentiat de la 1 septembrie, cu pana la 10%, masura tinand cont de evolutia inflatiei si majorarea din ultimii doi ani a unor costuri ale CFR Calatori, cu combustibili, energie sau piese.

Pentru rutele scurte (parcurse de trenurile Regio), cresterea va fi operata prin rotunjirea tarifului la 50 bani sau la leu, prin majorari cu valori cuprinse intre 10 bani si 50 bani, in vreme ce pentru rutele lungi, la trenurile InterRegio (IR) scumpirea va fi de pana la 10%.

In cazul trenurilor Regio, la clasa a II-a, pretul unui bilet pe ruta Bucuresti - Ploiesti (60 km), Timisoara - Arad (57 km) si Satu Mare - Baia Mare (60 km) va creste de la 7,3 lei la 7,5 lei, in vreme ce pe traseele Galati - Braila (31 km) sau Bacau - Roman (44 km), tarifele vor urca de la 5,2 la 5,5 lei, respectiv de la 6,8 lei la 7 lei.

La trenurile InterRegio, pretul platit pentru un bilet la clasa a II-a va fi majorat pe rutele Bucuresti – Brasov (166 km) si Bucuresti - Constanta (225 km) de la 47 lei la 50,5 lei, respectiv de la 58,2 lei la 62 lei. Pentru un drum de la Bucuresti la Craiova (209 km), tariful va urca de la 58,2 lei la 62 lei, iar in cazul unei calatorii Bucuresti - Iasi (405 km), un bilet va costa 94,5 lei, de la 85,7 lei in prezent, potrivit informatiilor furnizate agentiei MEDIAFAX de CFR Calatori.

De la Bucuresti la Cluj Napoca (497 km), pretul unui bilet la clasa a II-a intr-un tren InterRegio va creste de la 85,7 lei la 94,5 lei, iar de la Bucuresti la Timisoara (533 km) un calator va plati 105 lei in aceleasi conditii, de la 95,1 lei in prezent.

Tot la clasa a II-a, tariful InterRegio pentru o calatorie de la Brasov la Sibiu (149 km) va urca de la 42,7 lei la 46 lei, iar un drum Iasi - Suceava (137 km) va costa 41 lei, fata de 38,1 lei in prezent.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.