Potrivit concluziilor preliminare ale anchetei, accidentul s-a produs la iesirea autocarului dintr-un tunel rutier, scrie MEDIAFAX.
In momentul iesirii din tunel, asfaltul era umed pentru ca plouase, dar lumina soarelui era foarte puternica, existand probabilitatea ca soferul sa fi fost orbit cateva secunde.
In aceste conditii, la care se adauga viteza care nu era adaptata la acel segment de drum, soferul probabil a pierdut controlul asupra vehiculului, a patruns pe contrasens, pentru ca exista o curba usoara, a rupt balustrada de securitate a podului si a cazut in prapastie. Grapini: Toata raspunderea pentru accidentul din Muntenegru ii revine firmei de transport Autoritatile muntenegrene incearca sa stabileasca circumstantele in care autocarul romanesc a cazut in prapastie. Numerosi supravietuitori sustin ca soferul circula cu viteza destul de mare. Limita de viteza pe acel segment de drum este de 40 de km/h.
Grapini propune modificarea legislatiei privind transportul de persoane
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro