Politica 3 Mai 2017 15:26
Primaria Capitalei organizeaza concurs pentru ocuparea postului de administrator public, termenul pentru depunerea dosarelor de candidatura fiind 18 mai.

Proba scrisa se va desfasura pe 25 mai, iar interviul va avea loc in termen de cel mult patru zile lucratoare.

Administratorul public ar urma sa coordoneze aparatul de specialitate al primarului, serviciile si institutiile publice de interes local si societatile comerciale care vor fi infiintate de CGMB. Acesta se va afla in subordinea directa a primarului general.

De asemenea, primarul general poate delega catre administratorul public calitatea de ordonator principal de credite, dar poate indeplini si orice alte atributii specifice postului, incredintate de primar.

Administratorul public va primi un salariu de baza cel putin cat al secretarului general al Primariei Capitalei si cel mult indemnizatia primarului general.

Potrivit anuntului publicat pe site-ul Primariei Capitalei si citat de HotNews, candidatii trebuie sa aiba studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; vechime de minim trei ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei; experienta de minim trei ani in functii de conducere; abilitati de comunicare si adaptabilitate la situatii neprevazute, capacitate de analiza si sinteza; capacitate de exprimare in cel putin o limba de circulatie internationala (cel putin nivel mediu); aptitudini legate de procesul decizional, de organizare si coordonare.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.