El a adaugat ca specialistii din ministere au de stabilit si un mecanism prin care aceste avize pot fi eliminate si daca este nevoie de modificari legislative. “Asta este un prim pas in acest program ambitios de debirocratizare, care va avea mai multe componente“, a adaugat Suciu.
El a precizat ca este vorba si despre eliminarea unor documente din relatia administratiei cu persoanele fizice si juridice. “Este primul pas din strategia aceasta care a primit numele de lucru - comisia de taiat hartii. Este numele cu care operam in Guvern si incercam sa transformanm comisia aceasta intr-una efectiv de taiat hartii. (…) Avem un cost de aproximativ 2 miliarde, care pare a fi cost birocratic efectiv", a conchis Dan Suciu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro