Desi a promis desecretizarea contractului, Guvernul a facut publice doar o parte din documente, contractul initial nefiind publicat pentru ca angajatii Ministerului Transporturilor nu au reusit inca sa gaseasca varianta originala a contractului.
"Nu s-a reusit la Ministerul Transporturilor sa se gaseasca varianta originala, originalul semnat. Sunt copii, dar desecretizarea trebuie facuta pe contractul original. Colegii de la Ministerul Transporturilor mi-au spus: il cautam si cand il avem il punem pe site", a declarat Sova, potrivit evz.ro.
"Contractul desecretizat publicat, din 2006, este cel din 2003, updatat cu actele aditionale din 2005 si publicat in 2006. Noi am spus ca trebuie sa se vada exact contractul din 2003, actele aditionale separate si contractul refacut. Nu s-a gasit inca varianta originala din 2003. Avem zeci de copii. Dar desecretizarea ca sa o faci, ca procedura, trebuie contractul original. Probabil o sa il gaseasca in cateva zile si o sa-l puna pe site", a mai adaugat ministrul pentru Mari Proiecte.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro