Cantareata Rihanna isi va lansa in curand propria linie de accesorii vestimentare, afirma presa americana, citata de contactmusic.com.

Cunoscuta cantareata a depus deja la Oficiul pentru marci si brevete din Statele Unite o cerere de inregistrare a unui nou brand vestimentar, care va fi specializat in articole din piele si accesorii si se va numi "$CHOOL KIlls". "$CHOOL KIlls va fi o linie de accesorii vestimentare, care va include initial genti, posete, dar si, ulterior, diverse tipuri de haine. Rihanna iubeste in continuare muzica, pentru ca muzica este domeniul care a lansat-o, insa ea se concentreaza acum pe moda", a declarat o sursa pentru revista Grazia.

"Rihanna a lansat deja o linie vestimentara de succes in colaborare cu River Island si nu se va limita doar la muzica si turnee pentru tot restul vietii. Va continua sa lanseze single-uri si albume, insa a conceput deja cateva planuri prin care spera sa se extinda si in alte domenii, precum moda, in urmatorii ani", a adaugat aceeasi sursa.

Daca aceste informatii se vor confirma, proiectul va reprezenta o noua incursiune a cantaretei Rihanna in universul modei. In 2013, cantareata a lansat doua linii vestimentare pe care le-a creat in colaborare cu lantul de magazine River Island din Marea Britanie. De asemenea, celebra cantareata a fost numita in functia de director de creatie al brandului Puma in 2014, scrie MEDIAFAX.

Rihanna si-a lansat primul album discografic in 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc in topul Billboard a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima pozitie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" si "Disturbia". Inainte de "Loud", din 2010, cantareata a lansat albumul "Rated R", in noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) si "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vandut in peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cantareata a fost recompensata cu opt premii Grammy.

Citeste si:
Afli la Factory Bootcamp cum să transformi afacerea într-un brand
Afli la Factory Bootcamp cum...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.