Cantareata Rihanna a devenit prima persoana de culoare din lume care a fost desemnata imaginea oficiala a unei campanii publicitare a casei de moda Dior, informeaza site-ul revistei People.

Artista, originara din Barbados, a reprezentat deja "muza" mai multor designeri celebri din industria modei, insa prin aceasta colaborare, ea si-a adaugat numele pe lista unor femei celebre, precum Natalie Portman si Jennifer Lawrence, care au fost desemnate imaginea oficiala a casei Dior, devenind astfel prima persoana de culoare din lume care va indeplini acest rol.

Potrivit Women's Wear Daily, cantareata Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania "Secret Garden" a casei Dior, scrie MEDIAFAX.

Fotografiile si videoclipurile din aceasta campanie, realizate de Steven Klein, la Versailles, vor fi lansate in primavara acestui an.

Rihanna si-a lansat primul album discografic in 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc in topul Billboard a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima pozitie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" si "Disturbia". Inainte de "Loud", din 2010, cantareata a lansat albumul "Rated R", in noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) si "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vandut in peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cantareata a fost recompensata cu opt premii Grammy.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.