Reclamele, care prezinta unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, contin imagini in care Heidi Klum, in varsta de 41 de ani, apare sumar imbracata sau chiar goala, alaturi de sloganuri cu tenta sexuala, precum "Ce-o tine ocupata, la dus, pe Heidi Klum?" ("What keeps Heidi Klum busy in the shower?") si "Ce o starneste pe Heidi Klum?" ("What turns Heidi Klum on?").
Campania a inregistrat un succes urias in marile orase din Statele Unite, precum New York si Los Angeles, dar un purtator de cuvant al McCarren International Airport, din Districtul Clark, in Las Vegas, unde afisele au fost interzise, a declarat ca imaginile provocatoare incalca reglementarile locale privind fotografiile care prezinta sanii unei femei.
Reglementarile spun ca orice imagine care prezinta sanii unei femei acoperiti cu mai putin decat un material total opac sau care prezinta orice portiune a sanilor de mai jos de sfarcuri nu poate fi afisata in spatii publice.
In ciuda problemelor de la Las Vegas, un purtator de cuvant al Sharper Image a declarat ca imaginile sunt de bun gust si frumoase, si nu ar trebui deloc interpretate ca fiind nepotrivite.
"Suntem socati ca, dintre toate locurile, reclamele Sharper Image cu Heidi Klum au fost interzise tocmai la Las Vegas", a spus directorul de marketing al companiei, Dari Marder.
"Credem ca aceasta campanie este de bun-gust, frumoasa si, desi este sexy, nu este deloc nepotrivita. Reactiile primite legat de aceasta campanie, pana acum, au fost minunate, si aceasta se desfasoara acum pe mai multe suporturi, fara niciun fel de probleme", a mai spus Marder.
Heidi Klum a declarat, cu cateva luni in urma, pe cand realiza fotografiile pentru campanie, ca pentru ea, cu cat i se cere sa pozeze mai putin imbracata sau chiar goala, cu atat ii place mai mult sa participe la sedinte foto.
Jennifer Lopez și Ben Affleck s-au căsătorit în Las Vegas
"Ma simt cel mai sexy, ca sa fiu sincera, cand pozez, mai ales cand am cat mai putine haine pe mine", a declarat Heidi Klum pentru Us Weekly.
Modelul Heidi Klum, in varsta de 41 de ani, al carei divort de cantaretul Seal a fost finalizat in luna octombrie, are o relatie cu comerciantul de arta Vito Schnabel, in varsta de 27 de ani, cu care formeaza un cuplu din luna februarie, scrie MEDIAFAX.
In afara carierei din lumea modei, Heidi Klum a devenit celebra si pentru participarea la reality show-ul "Project Runaway", in urma caruia a obtinut in perioada mai 2011 - mai 2012 venituri de 20 de milioane de dolari. Ea s-a situat vreme de mai multi ani in primele cinci locuri din topul Forbes al celor mai bine platite manechine din lume. In 2012, editorii revistei nu au mai luat-o in considerare in realizarea topului, pentru ca au fost de parere ca Heidi Klum a devenit "mai mult o femeie de afaceri si o celebritate multimedia decat un model".
Heidi Klum a primit un cadou mai putin obisnuit de la sotul sau: o...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro