Cantareata Rihanna a devenit noul director de creatie al brandului Puma, a anuntat, marti, aceasta companie germana specializata in articole sportive, care vizeaza pozitia de lider pe o piata cu o evolutie spectaculoasa, destinata clientelei feminine, informeaza Reuters.

Puma a anuntat intr-un comunicat de presa ca acest contract, incheiat pe mai multi ani si care va intra in vigoare in luna ianuarie 2015, va permite cantaretei Rihanna sa devina imaginea oficiala a diviziei feminine de articole vestimentare, alaturandu-se astfel unor celebritati din lumea sportului, precum campionul olimpic Usain Bolt, in calitate de ambasador al brandului german.

Puma a cheltuit sume uriase in campaniile de marketing - inclusiv pentru incheierea unui contract cu echipa engleza de fotbal Arsenal F.C. -, incercand sa recupereze astfel terenul pierdut in ultimii ani in fata liderului mondial de pe aceasta piata, compania Nike, si a rivalului sau german brandul Adidas.

Bjorn Gulden, directorul executiv al brandului Puma, spune ca incheierea unui contract cu o vedeta de prim rang precum Rihanna reprezinta o stategie adiacenta a companiei de intarire a pozitiei companiei pe piata articolelor sportive destinate unor sporturi precum fotbal, jogging si motociclism.

Puma spune ca Rihanna se va ocupa in mod direct de conceperea colectiilor brandului de anul viitor si se va implica in actiunile de promovare a acestor articole sportive, participand la diverse evenimente ce vor avea loc in mall-uri, supermarketuri, dar si pe retelele de socializare.

Compania germana nu a dezvaluit detaliile financiare ale acestui contract.

Grupul Nike a invitat 27 dintre cele mai renumite atlete din lume la un eveniment spectaculos organizat la New York, in luna octombrie, cu ocazia prezentarii celei mai recente colectii feminine. La randul sau, brandul Under Armour a semnat in luna septembrie un contract de promovare cu fotomodelul Gisele Bundchen, scrie MEDIAFAX.

Compania Adidas, ale carei articole vestimentare feminine sunt considerate mult mai elegante decat cele lansate de Nike, gratie brandurilor sale streetwear Originals si NEO, realizeaza deja 30% din cifra sa de afaceri din comercializarea produselor pentru femei, promovate de celebritati precum Rita Ora, Stella McCartney si Selena Gomez.

Citeste si:
Partenerul Anei Baniciu a dezvăluit sexul bebelușului. Cântăreața...
Partenerul Anei Baniciu a...

Rihanna si-a lansat primul album discografic in 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima pozitie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" si "Disturbia". Inainte de "Loud", din 2010, cantareata a lansat albumul "Rated R", in noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) si "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vandut in peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cantareata a fost recompensata cu sapte premii Grammy.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.