Top-modelul Kate Moss, care a implinit 40 de ani pe 16 ianuarie, este noua imagine a campaniei lansate de casa de moda britanica Alexander McQueen, pentru colectia primavara - vara 2014.

Campania isi propune sa surprinda "emblematicul top-model britanic in ipostaza unei femei ce pare din alta lume, intr-un spatiu sumbru si suprarealist", au declarat reprezentantii casei de moda britanice.

Intr-un clip realizat de fotograful Steven Klein in Londra de Est, Kate Moss intra intr-o casa parasita si urca treptele, cadrele suprinse dand impresia ca top-modelul britanic ar fi fost urmarit de cineva, scrie MEDIAFAX.

Pentru realizarea acestui clip, Steven Klein s-a inspirat din thrillerul britanic din anii '60 "Omul care ucide/ Peeping Tom", in care un asasin in serie ucide femeile si foloseste o camera pentru a inregistra expresia ingrozita a acestora in momentul mortii.

Kate Moss, care apare pentru prima oara in campania publicitara a casei de moda, a fost prietena cu Alexander McQueen si a "defilat" sub forma unei holograme in timpul prezentarii colectiei toamna-iarna 2006 a designerului britanic, care s-a sinucis in februarie 2010.

Alexander McQueen a devenit "copilul teribil" al modei dupa ce a fost descoperit de Isabella Blow, care era redactor la revista de specialitate Tatler. Ea a cumparat toate hainele realizate de acesta pentru show-ul sau de absolvire, contra sumei de 5.000 de lire sterline.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.