"H&M mi-a placut dintotdeauna deoarece se axeaza pe imbracaminte la moda si totusi convenabila. Mi-a placut foarte mult conceptul creat in urma colaborarii noastre si vreau sa exprime diferite emotii ale femeilor, prin analogia cu cele patru elemente ale naturii: foc, apa, pamant si vant", a declarat Beyonce.
Cantareata a precizat ca s-a distras la sedinta foto care a avut loc in Bahamas, din moment ce "m-am simtit ca la o filmare de videoclip, nu reclama".
Colectia cu imaginea lui Beyonce va ajunge in magazine in luna mai, scrie contactmusic.com.
"Campania aceasta reprezinta esenta lui Beyonce dar si esenta H&M pentru aceasta vara", a declarat Donald Schneider, directorul de creatie al lantului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro