Se pare ca H&M s-a plictisit de Lana del Rey, din moment ce Beyonce a fost angajata pe post de imagine a colectiei de vara a renumitului brand de imbracaminte.

"H&M mi-a placut dintotdeauna deoarece se axeaza pe imbracaminte la moda si totusi convenabila. Mi-a placut foarte mult conceptul creat in urma colaborarii noastre si vreau sa exprime diferite emotii ale femeilor, prin analogia cu cele patru elemente ale naturii: foc, apa, pamant si vant", a declarat Beyonce.

Cantareata a precizat ca s-a distras la sedinta foto care a avut loc in Bahamas, din moment ce "m-am simtit ca la o filmare de videoclip, nu reclama".

Colectia cu imaginea lui Beyonce va ajunge in magazine in luna mai, scrie contactmusic.com.

"Campania aceasta reprezinta esenta lui Beyonce dar si esenta H&M pentru aceasta vara", a declarat Donald Schneider, directorul de creatie al lantului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.