Cantaretul pop Justin Timberlake a fost numit in functia de director de creatie al brandului Bud Light Platinum, care produce bere.

Actorul din "Reteaua de socializare" va fi atat consultant cultural, cat si muzical pentru compania de bere, urmand, de asemenea, sa fie distribuit intr-un spot publicitar pentru produsul Platinum Night.

Clipul de promovare va fi difuzat in premiera duminica, in timpul galei de decernare a premiilor Grammy, scrie MEDIAFAX.

"Bud Light Platinum confera berii o estetica rafinata, distincta, care se potriveste perfect cu tot ceea ce fac eu. Astept cu nerabdare nu doar sa fiu parte din procesul creativ, ci si sa promovez alti artisti talentati", a declarat Timberlake.

Totodata, directorul de marketing al companiei, Paul Chibe, sustine ca artistul va oferi mult mai multe decat prestatia muzicala, adaugand: "Justin Timberlake este una dintre cele mai mari minti creative din industria de divertisment, iar viziunea sa ne va ajuta pe viitor sa definim identitatea Bud light Platinum in spatiul lifestyle".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.