Constructia a durat 7 ani si are o lungime de 55 de kilometri, pe sase benzi, patru tuneluri si patru insule artificiale.
Pentru realizarea acestui proiect, tara a investit miliarde de dolari.
"Am inclus foarte multi experti din Marea Britanie, SUA, Elvetia, Japonia si Olanda. In total, sunt din 14 tari", a declarat seful echipei care s-a ocupat de constructia podului, Gao Xinglin, potrivit Stirileprotv.
Cei care vor alege sa mearga pe pod, vor reduce la jumatate timpul in care parcurg traseul China, Macao, Hong Kong.
Termenul initial de finalizare nu a fost respectat.
Presa straina a fost invitata pentru a inspecta lucrarea.
"Speram ca prietenii din presa sa profite de aceasta oportunitate si sa vada noua realizare a Chinei in aceasta noua era, dar si progresul unei singure tari cu doua sisteme", a declarat Song Ruan, adjunctul comisarului Ministerului chinez de Afaceri Externe.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Iveco are un nou șef care a lucrat în trecut pentru Volvo și Daimler-Chrysler
Sursa: wall-street.ro