Constructia a durat 7 ani si are o lungime de 55 de kilometri, pe sase benzi, patru tuneluri si patru insule artificiale.

Pentru realizarea acestui proiect, tara a investit miliarde de dolari.

"Am inclus foarte multi experti din Marea Britanie, SUA, Elvetia, Japonia si Olanda. In total, sunt din 14 tari", a declarat seful echipei care s-a ocupat de constructia podului, Gao Xinglin, potrivit Stirileprotv.

Cei care vor alege sa mearga pe pod, vor reduce la jumatate timpul in care parcurg traseul China, Macao, Hong Kong.

Termenul initial de finalizare nu a fost respectat.

Presa straina a fost invitata pentru a inspecta lucrarea.

"Speram ca prietenii din presa sa profite de aceasta oportunitate si sa vada noua realizare a Chinei in aceasta noua era, dar si progresul unei singure tari cu doua sisteme", a declarat Song Ruan, adjunctul comisarului Ministerului chinez de Afaceri Externe.