Reclama a devenit virala pe internet si a atras atentia multor persoane care se aflau in cautarea masinii visurilor.
La 5 zile dupa ce Max a oferit masinii numele ”Greenie” si a scos-o pe piata, a reusit sa ajunga la suma de 150.000 de dolari, iar clipul video a strans peste 4 milioane de vizualizari.
Compania eBay a hotarat atunci sa inchida listarea, din cauza activitatii neobisnuite.
”Se pare ca un reprezentant din cadrul departamentului de frauda al companiei noastre a identificat un comportament neobisnuit vis-a-vis de o tranzactie. Acesta nu a putut sa creada ca o astfel de masina poate fi vanduta cu 150.000 de dolari, astfel ca a inchis licitatia”, explica Lanman, potrivit Boredpanda.com.
Cei doi tineri s-au vazut nevoiti sa relisteze produsul: ”Cu siguranta nu ne asteptam la asta, dar avem incredere ca totul va merge perfect. Una peste alta, suntem recunoscatori ca oamenii si-au exprimat interesul si ca reclama a fost atat de apreciata”.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro