Motivul pentru care printul George poarta intotdeauna pantaloni scurti in timpul aparitiei sale oficiale a fost dezvaluit, miercuri, de un expert in regulile de eticheta ale casei regale britanice, informeaza revista Vanity Fair.

Jurnalistii de la editia britanica a revistei Harper’s Bazaar au lansat o ancheta si au identificat motivul din spatele acestei vestimentatii speciale a printului George. Motivul tine de un singur aspect - traditia britanica.

”Este un lucru tipic englezesc sa imbraci un baietel in pantaloni scurti”, afirma expertul in eticheta William Hanson. ”Pantalonii lungi sunt pentru adolescenti si pentru barbati, in timp ce pantalonii scurti pentru baieti reprezinta unul dintre semnele distinctive si silentioase pe care le avem aici, in Anglia. Desi vremurile se schimba (lent), o pereche de pantaloni lungi pentru un baiat mic este considerat un semn al clasei de mijloc si destul de suburban. Si niciun aristocrat care se respecta sau membru al familiei regale nu isi doreste sa fie considerat suburban. Nici chiar ducesa de Cambridge”, a adaugat William Hanson, potrivit news.ro.

Acelasi expert in eticheta considera ca familia regala britanica a pastrat cel mai probabil aceasta traditie mai degraba ca un tribut adus trecutului, nu pentru a se diferentia de clasa muncitoare. Printii William si Harry au purtat si ei in copilarie pantaloni scurti asemanatori celor purtati in zilele noastre de printul George. Cu toate acestea, exista intotdeauna un fel de diferentiere de clasa mostenita, atunci cand vine vorba de a respecta o modalitate adecvata pentru a face un anumit lucru in timpurile moderne, considera William Hanson.

Aristocratii britanici sunt intotdeauna inclinati sa respecte traditiile, iar aceasta ii diferentiaza, intr-o maniera silentioasa, de restul lumii”, a explicat acelasi expert in eticheta.


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.