Persoanele private nu vor mai putea sa faca publicitate la arme pe reteaua de socializare Facebook si pe aplicatia sa de editare foto Instagram, informeaza BBC.

Facebook avea deja o regula prin care era interzisa vanzarea de arme in cazul persoanelor a caror identitate nu putea fi verificata. Noua decizie luata de compania condusa de Mark Zuckerberg vizeaza insa stoparea tuturor tranzactiilor cu arme realizate pe Facebook si Instagram de catre persoane private.

Companiile care au insa acest obiect de activitate vor putea in continuare sa publice reclame la arme pe Facebook si Instagram.

Decizia companiei Facebook vine la trei saptamani dupa ce presedintele SUA, Barack Obama, a anuntat o serie de masuri menite sa diminueze atacurile armate, care includ si noi restrictii in privinta achizitiei de arme. Astfel, magazinele care vand arme de foc vor avea nevoie de licente speciale emise de Biroul pentru Alcool, Arme de foc si Explozibil din SUA, iar cumparatorii vor fi verificati atent.

Noua regula impusa de Facebook introduce pentru vanzarea de arme aceleasi restrictii pe care reteaua de socializare le impune in privinta drogurilor si a medicamentelor eliberate pe baza de prescriptie medicala, scrie MEDIAFAX.

Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand 1,59 de miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.

Instagram, o platforma folosita in general pentru distribuirea de fotografii, este detinuta tot de Facebook Inc si a depasit 400 de milioane de utilizatori, in 2015.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.