Dupa atentatul comis miercuri la saptamanalul satiric francez Charlie Hebdo institutul national pentru proprietate intelectuala (INPI) din Franta a primit peste 50 de cereri de inregistrare a marcii "Je suis Charlie".

Logoul "Je suis Charlie", trei cuvinte scrise cu alb si gri pe fond negru este de mai multe zile obiectul unor tentative de exploatare mercantila. Una dintre primele solicitari depuse la INPI se refera la clasa de produse "aparate si instrumente stiintifice", care inglobeaza, intre altele, balante, extinctoare si tocuri pentru ochelari, scrie MEDIAFAX.

Procedura de inregistrare a unei marci la INPI costa 200 de euro o cerere online si 225 de euro o solicitare scrisa, incluzand pana la trei clase de produse sau servicii. Fiecare clasa suplimentara - din totalul de 45 - costa 40 de euro. Inregistrarea unei marci dureaza de obicei mai multe luni, a precizat institutul, subordonat Ministerului Economiei. Numeroase produse - tricouri, autocolante, insigne - cu celebrul logo sunt deja puse in vanzare pe platforme online. Unele dintre aceste platforme, cum ar fi eBay sau Amazon, au promis sa plateasca saptamanalului comisioanele care le revin din vanzari.

MASACRU in Paris: Atac ARMAT la sediul unui ziar! Cel putin 12 morti

Franta a trait 53 de ore de cosmar, de la atentatul comis miercuri la redactia pariziana a publicatiei Charlie Hebdo pana la luarea de ostatici sangeroasa de vineri, dintr-un magazin evreiesc din Paris. In total, 17 persoane au murit in aceasta serie de atacuri comise de fratii Kouachi si de Amedy Coulibaly, trei jihadisti francezi, care au afirmat ca s-au coordonat si care au fost ucisi de fortele de ordine vineri seara.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.