"Nava pluteste. Se afla la aproximativ un metru deasupra platformei", a precizat acest inginer in cadrul unei conferinte de presa. Pachebotul va trebui ridicat inca un metru inainte de a putea fi deplasat, asa cum este prevazut.
Pentru acest lucru, echipele de interventie au inceput sa injecteze aer in cele aproximativ 30 de chesoane din jurul epavei, care are o lungime de aproape 300 de metri si aproximativ 115.000 de tone, pentru ca aceasta sa se ridice cel putin doi metri.
"Nava trebuie sa fie mai usoara, sa se reduca greutatea de pe platforme", a explicat Michael Thamm, proprietarul companiei Costa Crociere. Odata adusa la plutire, nava va fi tractata aproximativ 30 de metri in larg, la est de insula, si pozitionata cu ajutorul a 36 de cabluri de otel si a 56 de lanturi.
De reusita acestei etape, cu o durata cuprinsa intre sase si opt ore, depinde plecarea gigantului catre portul Genova (nord), unde va fi dezmembrat, dupa doi ani si jumatate de la naufragiu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
UniCredit Bank, susținător al Pavilionului României din cadrul La Biennale di...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro