Cele doua logo-uri au aceeasi forma si culori asemanatoare. Designul interior al logo-ului statutul kargaz reprezinta soarele, apa, muntii, nisipul si vegetatia, elemente prezente si in emblema bulgareasca.
Logo-ul turistic al fostei republici sovietice din Asia Centrala a fost prezentat oficial in septembrie 2012, cu patru luni inaintea Bulgariei.
Emblema kargaza contine expresia "So much to discover!", iar cea a Bulgariei "Discover and share!".
Logo-ul Bulgariei, parte a unei campanii pentru brandul turistic al tarii, a provocat controverse la prezentare, in luna ianuarie, cand criticii au acuzat saracia conceptuala si artistica a acestuia, scrie MEDIAFAX.
Ministerul Economiei, Energiei si Turismului din Bulgaria a platit 1,4 milioane de leva (700.000 de euro) pentru dezvoltarea conceptului si imaginii campaniei de promovare a brandului de tara.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Tranziția verde în regiune
Sursa: futurebanking.ro
-
Vremea rea nu ne părăsește încă: ANM a emis o avertizare meteo de ploi și...
Sursa: wall-street.ro