Un blogger japonez a descoperit silueta unei "creaturi" patrupede, surprinsa intr-una dintre zecile de fotografii realizate pe planeta Marte de roverul american Curiosity.

Imaginea, postata pe site-ul UFO Sightings Daily, prezinta "sobolanul martian", care pare sa fie o creatura cu patru picioare si o coada, printre rocile de pe Marte.

Potrivit textului care insoteste fotografia, creatura "pare sa semene cu un rozator, dar poate fi si o soparla".

Presupusul "sobolan martian" nu trebuie confundat insa cu o alta imagine controversata descoperita in luna decembrie. O imagine realizata de roverul Curiosity in situl "Rocknest" in septembrie 2012 arata o silueta care seamana cu cea a unei veverite. Potrivit UFO Sightings Daily, acea imagine ar putea fi rezultatul unui experiment desfasurat de NASA pe planeta rosie, scrie MEDIAFAX.

Noua imagine descoperita de bloggerul japonez ar putea fi tot un rezultat al unui experiment desfasurat de NASA sau o aliniere intamplatoare a unor roci, afirma jurnalistii de la Huffington Post.

La inceputul acestui an, agentia spatiala americana a anuntat ca roverul Curiosity a descoperit indicii care atesta faptul ca viata ar fi putut sa existe in trecut pe Marte. Cercetatorii de la NASA au analizat in februarie probele extrase dintr-o roca martiana si au descoperit in acele esantioane prelevate elementele chimice necesare pentru intretinerea vietii.

Curiosity, un vehicul de o tona, cu sase roti, care a costat 2,5 miliarde de dolari, cel mai greu si mai sofisticat robot trimis vreodata pe Marte, a coborat in zona ecuatorului martian in craterul Gale pe 6 august 2012, pentru o misiune de cel putin doi ani. Principalul obiectiv al misiunii este acela de a determina daca planeta rosie a permis in trecutul ei existenta vietii microbiene.

De la sosirea sa pe Marte, Curiosity a parcurs o distanta de 700 de metri pe solul martian.

Sore a slăbit 30 de kilograme! Cum a reușit vedeta să aibă o...