„Pokemon Go a ajuns intr-un timp foarte scurt cel mai indragit joc de mobil de pe planeta si am vazut in acest lucru o oportunitate pentru businessurile locale. Interesul din partea companiilor a fost extraordinar de ridicat, asa ca le-am propus specialistilor de la Vitrina Advertising, cea mai importanta agentie de publicitate a regiunii, un parteneriat pentru dezvoltarea campaniilor de promovare pentru acestea. Sunt convins ca in acest fel companiile vor avea parte de cele mai bune rezultate”, a declarat Lorand R. Minyo, initiatorul Pokemondo.

„Ne place sa fim intotdeauna cu un pas inainte si sa cream campanii frumoase si de impact, iar prin acest parteneriat le putem oferi clientilor nostri, precum si altor companii care si-au obisnuit publicul cu campanii inovatoare, posibilitatea de a ajunge la publicul lor in mod creativ si eficient. Ne bucuram ca Lorand Minyo, un tanar antreprenor cu idei indraznete, a apelat la experienta noastra pentru a continua acest proiect”, a declarat Mihaela Rus, presedintele Vitrina Advertising.

Potrivit unui comunicat remis 9am, Pokemondo isi propune sa creasca veniturile businessurilor locale si functioneaza ca o „piata mondiala” (global marketplace) prin intermediul careia acestea pot sa le ofere recompense utilizatorilor jocului. Proiectul va fi lansat intai in Europa si ulterior in SUA.

In prezent, peste 200 de companii s-au inscris pe platforma. Pokemondo a fost creat de o echipa de antreprenori romani condusa de Lorand R. Minyo. Tanarul clujean a fondat compania INC(3), precum si trei start-up-uri in ultimii trei ani, in domeniile tehnologie si sanatate. El mai este implicat in proiecte ale Evozon, Start-up- Chile si TAG.