Potrivit site-ului de media, marti, 7 februarie. Antena 3 a difuzat 160 de reclame toata ziua. In urma cu doua saptamani, inainte de protestele de strada, postul de stiri din grupul Intact avea pe post aproape 500 de reclame pe parcursul unei zile.
Scaderea este puternica si la Romania TV. Canalul lui Sebastian Ghita a numarat, ieri, pana in 300 de reclame, incluzand aici spoturi ale unor companii detinute sau controlate de Sebastian Ghita, precum Winmasters. Acum doua saptamani, pe Romania TV erau, intr-o singura zi, peste 500 de spoturi publicitare.
Situatia vine ca urmare a modului in care posturile Romania TV si Antena 3 au abordat protestele de strada, cu interpretari distorsionate ale evenimentelor - protestele sunt o „tentativa de lovitura de stat”, spatii largi acordate liderilor PSD si celor cu pareri impotriva manifestatiilor, atitudini partinitoare ale moderatorilor, burtiere si mesaje care vorbeau de „dezbinare”, „razboi” sau vina presedintelui Klaus Iohannis.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
PSD și PNL pe drumuri separate la Capitală: Firea și Burduja sunt reactivați...
Sursa: wall-street.ro