Numarul de reclame difuzate de posturile Antena 3 si Romania TV a scazut dramatic, in comparatie cu perioada de dinaintea protestelor de strada, scrie Digi24 care citeaza Paginademedia.ro.
Dupa primele proteste (cele din 22 ianuarie), o serie de clienti au renuntat in a se mai promova pe cele doua televiziuni. Aproximativ 70 de branduri nu se mai regasesc la Antena 3 si 80 la Romania TV.

Potrivit site-ului de media, marti, 7 februarie. Antena 3 a difuzat 160 de reclame toata ziua. In urma cu doua saptamani, inainte de protestele de strada, postul de stiri din grupul Intact avea pe post aproape 500 de reclame pe parcursul unei zile.

Scaderea este puternica si la Romania TV. Canalul lui Sebastian Ghita a numarat, ieri, pana in 300 de reclame, incluzand aici spoturi ale unor companii detinute sau controlate de Sebastian Ghita, precum Winmasters. Acum doua saptamani, pe Romania TV erau, intr-o singura zi, peste 500 de spoturi publicitare.

Situatia vine ca urmare a modului in care posturile Romania TV si Antena 3 au abordat protestele de strada, cu interpretari distorsionate ale evenimentelor - protestele sunt o „tentativa de lovitura de stat”, spatii largi acordate liderilor PSD si celor cu pareri impotriva manifestatiilor, atitudini partinitoare ale moderatorilor, burtiere si mesaje care vorbeau de „dezbinare”, „razboi” sau vina presedintelui Klaus Iohannis.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.