Brandurile prezente pe Instagram vor beneficia de conturi de business, o forma speciala a profilurilor de utilizator care faciliteaza prezentarea unei companii si comunicarea cu clientii.

Anuntata inca din luna mai, noua facilitate va oferi brandurilor un layout distinct in cadrul retelei de socializare care se lauda cu peste 500 de milioane de utilizatori. Profilul de business de pe Instagram va fi corespondentul paginilor de Facebook.

Cel mai important element al unui profil de business va fi butonul de contact. Orice utilizator care acceseaza un profil de business va putea lua legatura cu reprezentantii companiei respective. Comunicarea se poate realiza, deocamdata, doar telefonic, prin SMS sau e-mail.

Instagram nu are o functie de chat interna, ci doar o optiune prin care pot fi trimise direct poze catre anumiti prieteni. Ciudat este ca nu exista o functie care sa faca legatura cu WhatsApp sau Facebook Messenger, alte produse ale companiei conduse de Mark Zuckerberg, informeaza News.ro.

Noile profiluri de business aduc si un set restrans de informatii despre audienta. Brandurile vor afla in acest fel mai multe despre cei care ii urmaresc, dobandind acces la date demografice si informatii legate de comportamentul utilizatorilor.

Pentru Facebook, noua facilitate inseamna o noua cale de monetizare. Companiile care au cont pe Instagram, odata cu trecerea la noile profiluri de business, vor putea plati pentru promovarea anumitor posturi. Ca si pe Facebook, posturile promovate pot fi targetate pentru o anumita categorie demografica.

Profilurile de business pentru Instagram au inceput sa fie disponibile de astazi, fiind deja accesibile unora dintre companiile care activeaza in Europa, Asia si Orientul Mijlociu. Va fi, insa, o implementare lenta, care se va finaliza unde spre sfarsitul anului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.