Hercule are, in prezent, unitati in Timisoara, Resita, Pitesti, Deva si Vaslui si isi propune ca anul acesta sa mai deschida unitati in cateva dintre cele mai importante orase din Romania: Cluj-Napoca, Constanta, Brasov si Ramnicu Valcea. Hercule a inregistrat la finalul anului 2016 o cifra de afaceri de circa 1 milion de euro.

“Hercule e un lant care promoveaza conceptul de taverna tipic greceasca adaptata formatului fast-food, cu retete speciale ce trimit cu gandul la atmosfera de vacanta, de relaxare si veselie specifica acesteia. De la numele vechiului erou mitologic, simbol al fortei si vitejiei, la preparatele usoare si gustoase, toata ideea dupa care am dezvoltat aceasta afacere de tip franciza duce catre Grecia, una dintre cele mai frumoase si mai iubite destinatii de catre romani, atat pentru peisajele deosebite, cat si pentru gastronomie. Ne-am dorit sa aducem cateva dintre cele mai populare feluri de mancare grecesti, la preturi accesibile, pe piata romaneasca. Ne propunem ca anul acesta sa deschidem noi unitati, inclusiv prin atragerea de noi francizati”, a declarat Vadim Sinescu, Franchise Manager Hercule.

Hercule este un restaurant deschis in sistem de franciza, iar investitia intr-o unitate francizata incepe de la 40.000 de euro fara TVA si poate creste in functie de dimensiunea unitatii si de locul unde este pozitionat. La aceasta suma se adauga taxa de franciza, care se ridica la 5.000 de euro. Fiecare unitate are minimum 12 angajati. La ora actuala Hercule are doua restaurante situate in centre comerciale, in Shopping City Timisoara si in Shopping City Deva, si trei restaurante stradale in: Vaslui, Pitesti si Resita. In cadrul lantului lucreaza aproape 70 persoane.

Reteaua Hercule isi propune sa aduca preparatele specific grecesti, foarte apreciate de romanii pentru care Grecia este o destinatie predilecta de vacanta, in cat mai multe orase mari ale tarii, la preturi foarte accesibile.

Citeste si:

“Pentru a deveni francizat Hercule este extrem de important sa fii dispus sa iti dedici timpul in mod exclusiv demararii si cresterii afacerii. Aceasta activitate nu poate fi practicata ca o a doua slujba sau ca un hobby, ci presupune foarte multa munca si un nivel ridicat de responsabilitate. Un alt aspect care intra in sarcina francizatului si care poate compromite sau pune baze solide acestui tip de afacere este alegerea locului unde va fi situata unitatea, atunci cand discutam de restaurantele stradale. Noi suntem foarte atenti si cu centrele comerciale unde intram: cat sunt de circulate, care este mixul de chiriasi etc. Indeplinirea acestor conditii alaturi de preparatele de calitate si de ambianta si servirea impecabile cred ca vor face din Hercule unul dintre jucatorii de calibru de pe piata romaneasca”, a adaugat Vadim Sinescu.

Restaurantele Hercule au un concept 100% grecesc, iar preparatul vedeta este gyrosul traditional grecesc din carne de porc, dar clientii pot regasi in meniuri si alte produse: gyros la pita si farfurie, din carne de pui si curcan, salate dupa retete grecesti si o larga varietate de sosuri din legume cultivate natural. Unul dintre cele mai apreciate tipuri de sos este tzatziki, servit alaturi de gyrosul din carne de porc, o reteta specifica insulelor elene. Carnea de porc este de cea mai buna calitate si provine de la animale hranite natural si crescute in conditii optime, iar pita este rumenita exact ca in bucatariile restaurantelor din Creta.

Bazele conceptului Hercule au fost puse in anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat in 2015, la Vaslui, se arata in comunicatul remis 9AM.ro.