Twitter are de gand sa lanseze o versiune premium a platformei Tweetdeck dedicata profesionistilor, reteaua sociala avand un abonament.

Twitter spune ca are peste 300 de milioane de useri, insa numarul acestora nu mai creste. In plus, fata de Facebook, care obtine venituri importante din publicitate, Twitter nu a reusit sa profite de baza de useri pentru a obtine profit.

Interfata Tweetdeck, care permite gestionarea mai multor conturi de Twitter, va beneficia de o versiune ameliorata si Twitter a initiat un studiu pentru a vedea daca are rost sa lanseze si un serviciu premium pe baza de abonament. Utilizarea Twitter este gratuita in prezent, astfel ca ar fi pentru prima oara cand reteaua lanseaza un serviciu pe bani.

Twitter s-a infiintat acum 11 ani si are 319 milioane de utilizatori, insa nu a reusit sa atraga venituri din publicitate pentru a obtine profit, desi multe celebritati folosesc reteaua si zeci de milioane de "followers".

Daca Twitter va lansa o versiune premium a Tweetdeck, aceasta ar fi fara reclame si s-ar adresa celor din advertising, jurnalistilor si diversilor profesionisti, transmite HotNews care citeaza Reuters.

Si alte retele sociale au servicii pe bani, un exemplu fiind Linkedin, preluata anul trecut de Microsoft.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.