Retailerul online CEL.ro anunta ca va participa la campania de Black Friday de pe 18 noiembrie cu un nou val de reduceri - vor fi adaugate alte zeci de modele, oferta fiind mult mai diversificata si mai mare din punct de vedere al cantitatilor.

Targetul pe care magazinul online si-l propune de Black Friday 2016 este de 100,000 de produse vandute si vanzari de aproximativ 35 de milioane de lei.

Nu mai este o surpriza faptul ca interesul romanilor pentru Black Friday este mare si creste de la an la an – conform Google Trends acesta este chiar mai pronuntat ca in SUA unde cautarile sunt undeva la jumatate din volumul cautarilor din Romania.

Iar weekendul care a trecut a reliefat si mai tare lucrul acesta, CEL.ro declarand ca desi efortul de promovare a fost minim, numarul comenzilor si traficul inregitrat pe site – care s-au triplat fata de aceeasi perioada a anului 2015 - au fost variabilele principale care au influentat decizia privind organizarea a inca unei zile cu reduceri maxime – 18 noiembrie. Un alt argument care a cantarit destul de mult a fost dorinta retailerului de a creste numarul clientilor multumiti care pot cumpara podusele dorite la preturi avantajoase. In plus, aceste evenimente de reduceri masive sunt si o oportunitate pentru clienti de a-si achizitiona produse care in mod normal nu le-ar fi accesibile.

In acest weekend clientii vor avea parte de surprize interesante cand vine vorba de discounturi. Magazinul online a anuntat ca se vor gasi in oferta sa de reduceri si produse care vor avea pret de pornire 1 leu, iar reducerea maxima va atinge 90%.

Potrivit unui comunicat remis 9am, preturile pentru categoria de laptopuri vor incepe de la 699 lei, smartphone-urile – de la 199 lei, televizoare – de la 499 lei si produse de ingrijire personala de la 9 lei.

Retailerul CEL.ro declara ca prin evenimentul de Black Friday din data de 11 noiembrie a reusit sa obtina informatii despre ce vor clientii sa cumpere. De asemenea, in felul acesta a fost testata intreaga organizare si sistemul logistic pentru ca pe 18 noiembrie in oferta sa se regaseasca cele mai dorite si asteptate produse si acestea sa ajunga intr-un timp cat mai scurt la destinatar.

De asemenea, pentru Black Friday din 18 noiembrie retailerul online declara ca a primit si suportul bancilor care au inteles ca este si in interesul lor sa ofere sprijin pentru cumparatorii care doresc produse in rate fara dobanda (pana la 12 rate fara dobanda).

Cu o gama larga de produse, CEL.ro contribuie la consolidarea comertului online romanesc si dispune de servicii integrate si adaptate e-commerce-ului actual. CEL.ro a inregistrat in anul 2015 vanzari de 40 milioane EUR si are peste 1.000.000 de comenzi procesate pana in prezent.

Citeste si:
Altex începe campania Black Friday de iarnă
Altex începe campania Black...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.