Facebook nu este condus de utilizatori, desi Mark Zuckerberg, CEO al companiei, si echipa sa incearca sa transmita opusul, scrie wall-street.ro.

Drept urmare, Facebook “a suferit” multiple modificari in 2013, acestea impactand in mod direct atat modul in care companiile fac business cat si experienta de utilizare a persoanelor fizice de pe retea.

Oamenii ar trebui sa isi aduca aminte ca, in esenta, ei “platesc chirie” pentru a avea o prezenta pe Facebook si ca Zuckerberg este proprietarul. Sa aruncam o privire asupra unora dintre cele mai importante modificari pe care Facebook le-a instituit in 2013.

Nou feed de stiri

Oamenii ar trebui sa isi aduca aminte ca, in esenta, ei “platesc chirie” pentru a avea o prezenta pe Facebook si ca Zuckerberg este proprietarul. Sa aruncam o privire asupra unora dintre cele mai importante modificari pe care Facebook le-a instituit in 2013.

Este cea mai mare schimbare realizata de Facebook in 2013. Compania a updatat feed-ul primar de stiri pentru a se alinia mai bine trendului mobile.

Graph Search

Graph Search permite utilizatorilor sa caute mai bine si precis informatii pe retea si chiar sa gaseasca restaurante sau recomandari muzicale de la prieteni.

Atunci cand optiunea a fost prezentata, a fost considerat un pas mare spre a concura cu categoria de cautare a Google. Cu toate acestea, Graph Search se axeaza in special pe cautari in cadrul Facebook.

Daca totusi cautarile nu ofera rezultate satisfacatoare de pe retea, motorul va cauta automat informatii pe motorul de cautare Microsoft Bing.

Afla totul despre schimbarile Facebook din 2013 pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.