Cererile de finantare pentru toate apelurile deschise luni se vor putea depune in perioada 1 iunie 2016 – 31 decembrie 2018. Pot primi finantare atat proiecte fazate de infrastructura (nefinalizate pana la finalul anului 2015) cat si proiecte noi, prioritizate la finantare conform documentelor sectoriale de planificare strategica.
Finantarile pentru infrastructura rutiera au ca scop asigurarea mobilitatii calatorilor si a marfurilor in conditii de siguranta si eficienta a resurselor si eliminarea blocajelor si a legaturilor lipsa din infrastructura rutiera a UE. Bugetul apelului este de 3,27 miliarde euro, iar solicitantul eligibil este Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A., care este administratorul infrastructurii de transport rutier de interes european si national si are atributii in dezvoltarea proiectelor de investitii.
Proiectele finantate in infrastructura feroviara au ca obiectiv finalizarea coridorului feroviar Rin-Dunare (modernizarea liniei feroviare intre granita cu Ungaria si Constanta), asigurand cresterea mobilitatii pe reteaua feroviara TEN-T centrala, precum si modernizarea, eficientizarea si competitivizarea transportului feroviar. Bugetul apelului este de 1,85 miliarde euro, solicitantii eligibili fiind Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA (administratorul infrastructurii de transport feroviar de interes national desemnat conform legii), Ministerul Transporturilor si alte categorii relevante de beneficiari, Autoritatea responsabila cu realizarea reformei feroviare.
Proiectele finantate pentru infrastructura de metrou au ca obiective imbunatatirea conditiilor de transport urban si perurban, prin promovarea transportului cu metroul ca o alternativa la transportul public de suprafata, reducerea duratelor de calatorie si cresterea gradului de confort si siguranta pentru publicul calator. Bugetul apelului este de aproximativ 682 milioane euro, solicitantul eligibil fiind METROREX S.A.
CFR Infrastructură anunță că traseul feroviar revine în România,...
Proiectele care primesc finantare in cadrul acestor apeluri de proiecte sunt publicate pe site-ul Ministerul Fondurilor Europene, stadiul acestora fiind actualizat periodic. Pana la semnarea acordului de delegare, procesul de pregatire, evaluare si selectie a proiectelor va fi gestionat de catre AM POIM din cadrul MFE, precizeaza MEDIAFAX.
Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 este al doilea program ca marime din UE, cu o alocare de aproximativ 12 miliarde de euro pentru sectoarele de transport, mediu si energie. Programul finanteaza activitati din patru sectoare: infrastructura de transport, protectia mediului, managementul riscurilor si adaptarea la schimbarile climatice, energie si eficienta energetica, contribuind la Strategia Uniunii pentru o crestere inteligenta, durabila si favorabila incluziunii. In vederea atingerii obiectivelor propuse, in cadrul POIM au fost stabilite 8 Axe Prioritare.
Angajații Metrorex pichetează Guvernul. Aceștia amenință cu greva...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Beneficiile tehnologiei față în față cu nevoile...
Sursa: futurebanking.ro
-
Unilever separă branduri de înghețată ca Ben & Jerry's şi Magnum într-o nouă...
Sursa: wall-street.ro
-
O nouă despărțire în showbiz? Mario Fresh și-a șters toate pozele cu Alexia...
Sursa: kudika.ro