Electric Plus investeste constant atat in cresterea brandului sau BARRIER, cat si in dezvoltarea profesionala si personala a angajatilor sai. In acest sens, Electric Plus a achizitionat un bloc cu saizeci de spatii locative. Investitia amenajarii se ridica la 700.000 de euro si va oferi angajatilor locuinte complet mobilate si utilate.

Intr-o perioada in care companiile scad periodic bugetele si valorizeaza fiecare crestere salariala, motivarea non-salariala are un impact major. Succesul comercial depinde de folosirea completa a talentelor angajatilor si de performanta acestora. Electric Plus recunoaste ca e foarte bine sa retii angajatii vechi, care stiu cum functioneaza intregul proces de productie. De aceea, angajatii sunt mereu valorizati si stiu ca parerile lor conteaza, sunt luate in considerare de catre management.

”Oamenii sunt diferiti si nu pe toti ii motiveaza acelasi lucru. Faptul ca adevarata motivatie vine de la realizari, dezvoltare personala, satisfactie profesionala si recunoastere a fost demonstrat de Hertzberg. Prin urmare, solicitam periodic parerea angajatilor nostri si creem programe prin care le respectam dorintele”, spune Stefan Zoican, Manager Resurse Umane, Electric Plus.

Pe langa politicile de resurse umane care se refera la pachete financiare, planuri de cariera si programe de training si dezvoltare profesionala, compania va finaliza, in septembrie, lucrarile la imobilul destinat angajatilor.

Citeste si:

”O companie este mare daca angajatii ei sunt mareti. Ii incurajam sa-si continue studiile, sa-si dezvolte talentele, ii inspiram sa-si atinga scopul, invatandu-i ca oportunitatile sunt infinite”, spune Adrian Garmacea, CEO Electric Plus in comunicatul remis 9AM.ro.

Una dintre preocuparile constante ale companiei a fost sa-si sustina angajatii sa atinga si sa mentiona un echilibru constant intre viata profesionala si viata personala a angajatilor. Sunt momente importante din viata colaboratorilor sai in care problemele lor personale au prioritate.

Electric Plus intentioneaza sa organizeze evenimente care presupun participarea familiilor angajatilor pentru a contribui la consolidarea sentimentului de apartenenta la o echipa mare si unita, a sentimentului de mandrie profesionala si a atasamentului fata de organizatie. Pentru a fi performanti, este evident ca angajatii au nevoie sa se simta parte dintr-o organizatie care sustine echilibrul dintre viata privata si viata profesionala, care incurajeaza dezvoltarea personala alaturi de dezvoltarea carierei, spiritul de echipa si colaborarea.

”Un angajat motivat si loial, mandru de compania pentru care lucreaza va fi cel mai bun ambasador pe care o organizatie il poate avea”, spune Gabriel Miron, Manager Marketing, Electric Plus.
In 2017, compania isi propune ca obiective majore implementarea SAP, o investitie de aproximativ 500.000 euro, si demararea investitiei intr-o noua capacitate de productie, estimata la aproximativ 10 milioane de Euro