Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri in primele 8 luni ale lui 2016 de aproximativ 20% fata de 2015. Astfel, compania isi mentine ritmul ascendent inregistrat pe parcursul activitatii si ajunge la o cifra de afaceri lunara de 450.000 euro, cu o crestere de 30% in luna august in comparatie cu cea din 2015 si de 45% fata de aceeasi luna a anului 2014.

Pana in 2021, compania isi propune atingerea cifrei de afaceri anuala de 10 milioane euro in baza dublarii spatiului de productie in urma unei investitii in valoare de 1.000.000 euro si alocarea unui buget de marketing si promovare in valoare de 400- 500.000 euro/an.

Evolutia companiei se reflecta si la nivelul spatiului de lucru. Anul 2016 reprezinta prilejul pentru extinderea unitatii Alevia dupa achizitia unei hale cu o suprafata totala de aproximativ 2000 mp, cu o investitie totala estimata la 1 milion euro. Hala va gazdui depozitul, productia de ceaiuri si linii noi de productie. In urma extinderii, suprafata depozitului va creste de la 170 mp la 600 mp si va fi organizat pe trei nivele, iar departamentul de ceaiuri va fi extins de la 150 mp la 500 mp. In ceea ce priveste liniile noi de productie, acestea vor consta in trei game noi, fiecare gama avand minim 25 de produse, iar investitia este estimata la 500.000 euro. Noua investitie presupune si o crestere cu 15% a numarului de angajati, dupa finalizarea halei ajungandu-se la un numar total de 211 angajati si achizitia de noi utilaje menite sa dubleze capacitatea de productie. Intregul proces de extindere este estimat sa dureze un an si jumatate.

Potrivit unui comunicat remis 9am, pentru urmatorii doi ani, obiectivele de dezvoltare Alevia vizeaza mentinerea unui trend de crestere a vanzarilor intre 15 - 20% anual si intrarea pe 7 noi piete prin lansarea a 150 de produse dedicate. Calitatea inalta la preturi accesibile si responsabilitatea asumata fata de angajati si societate reprezinta de asemenea prioritatile companiei. Alevia ofera angajatilor oportunitati continue de dezvoltare, recompensandu-i pentru performanta si loialitate. De asemenea, sustine dezvoltarea comunitatii prin programul de reponsabilitate sociala devenit deja traditie, prin intermediul caruia ofera suplimente alimentare si ceaiuri centrelor de batrani si copii


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.