Intr-o piata in care concurenta este tot mai acerba, orice antreprenor poate confirma importanta puterii creative pentru a lansa si administra o afacere noua, precum si pentru a construi o organizatie, acolo unde inainte nu exista nimic. Abilitatea de a raspunde rapid la schimbarea conditiilor din piata necesita, de asemenea, un nivel ridicat al creativitatii, in cazul companiilor existente de ceva timp. Creativitatea si inovatia au devenit, in ultimele decenii, abilitati cheie pentru atingerea succesului in afaceri in economiile dezvoltate. Daca in trecut conceptul de creativitate era asociat, in special, cu profesiile artistice, astazi, gandirea creativa a dobandit un rol important si in business, ca urmare a nevoii de a dezvolta produse si servicii care sa se diferentieze de cele ale competitorilor.
Stimularea creativitatii si explorarea unor teritorii noi, complet necunoscute anterior, pot conduce la cresterea productivitatii organizatiilor si la succesul lor. Din acest motiv, companiile, mari sau mici, sunt provocate sa adopte noi strategii de business, sa creeze un mediu care sa stimuleze creativitatea si pasiunea angajatilor si sa promoveze inovatia.
In cadrul Conferintei „Creativitatea in Business”, antreprenori si angajatori de top, fondatori ai unor business-uri inovative, precum si consultanti in antreprenoriat si comunicare vor prezenta povesti de succes si vor oferi raspunsuri la intrebari cheie:
- Cat de creativi trebuie sa fim pentru a ne diferentia in business, pe o piata tot mai concurentiala?
- Cum putem avea angajati mai creativi care sa ajute la dezvoltarea afacerii ?
- Care sunt strategiile si noile tendinte pentru antreprenorii de succes in 2016 ?
- Ce idei noi de finantare a afacerii exista?
- Mai este loc sa inventam ceva?
- Cum putem deschide noi afaceri sau cum le putem dezvolta pe cele existente?
Agri Trade Summit 2024, o nouă ediție de succes
Participantii care se inscriu la conferinta pana la data de 30 septembrie 2016 vor primi gratis, din partea partenerului nostru editura BMI Publishing, cartea „Sa-l intelegem pe Michael Porter – Ghid esential despre concurenta si strategie” scrisa de Joan Magretta, dar si alte servicii oferite de alti parteneri creativi. Mai mult, se vor bucura de experiente inedite oferite de antreprenori care gandesc creativ si care vor stimula audienta sa participe si sa testeze cele mai noi produse ale lor.
Conferinta se adreseaza: viitorilor antreprenori, actualilor antreprenori care vor sa isi dezvolte afacerile si sa aduca ceva nou, inovativ in domeniile lor; managerilor care vor sa formeze echipe creative; angajatilor preocupati de dezvoltarea profesionala.
Pentru mai multe detalii privind agenda conferintei, speakerii confirmati si inscriere, poate fi accesat link-ul: https://concordcom.ro/evenimente/creativitatea-in-business-2/
Cum să încurajezi creativitatea la locul de muncă
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro