Circa 15% din utilizatorii de internet din mediul urban spun ca au solicitat in ultimele 12 luni un imprumut de la o institutie financiara nebancara, dintre acestia, peste 25% declarand ca il folosesc pentru renovarea locuintei si pentru alte nevoi casnice, potrivit studiului realizat de GfK Romania.

Pe locul al doilea in ierarhia motivelor de imprumut de la institutiile financiare nebancare se situeaza nevoile personale neprevazute si urgentele medicale, cu aproape 21%, scrie MEDIAFAX.

„Observam din acest studiu ca institutiile financiare nebancare din Romania, care acorda imprumuturi intr-o singura rata au inceput sa fie o optiune viabila pentru tot mai multi romani. Asta demonstreaza ca oamenii au inteles beneficiile IFN-urilor care dau intaietate tocmai acestei nevoi a lor: sa intre in posesia unei sume mici de bani, fara a mai fi nevoie sa apeleze la prieteni sau cunostinte”, a spus Eduard Popisteanu, director de marketing al companiei.

Studiul a fost realizat de GfK Romania pentru Viva Credit, pe un esantion online reprezentativ urban la nivelul Romaniei, pe o populatie cu varste de peste 21 ani, angajati cu un loc de munca si care au venituri de peste 700 de lei.

Viva Credit este o institutie financiara romaneasca care activeaza pe piata din Romania incepand cu anul 2011.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.