Durata interventiei este de aproximativ doua ore si jumatate. Autovehiculele Dacia Lodgy si Dacia Dokker sunt fabricate exclusiv in uzina Tanger din Maroc.
In mod normal clientii masinilor afectate au fost contactati sau urmeaza sa fie contactati de catre dealeri pentru a fi invitati in service. In orice caz, posesorii de Lodgy si Dokker pot contacta si ei reteaua Dacia pentru a verifica daca masinile lor sunt vizate de aceasta campanie de rechemare in service.
La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant, scrie 0-100.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Digitalizarea versus nevoile clienților
Sursa: futurebanking.ro
-
Atplay, locul care arată că poți să educi copiii prin tehnologie și jocuri
Sursa: start-up.ro
-
Portalul Digital Unic, care aliniază România la normele europene, se va...
Sursa: wall-street.ro
-
Odihna de care ai nevoie: 10 reguli de aur pentru un somn odihnitor, care...
Sursa: garbo.ro
-
Tarot online: Mai poate fi ceva între voi?
Sursa: kudika.ro