Uber se extinde rapid, dar pierde din ce in ce mai multi bani. In prima jumatate a anului a ramas cu un minus de aproape 1,3 miliarde de dolari, arata Bloomberg, asta dupa ce pe tot anul 2015 a pierdut alte doua miliarde.

In conturile Uber se formeaza o gaura tot mai mare, desi clientii sunt mai multi, iar veniturile cresc in procente de doua cifre de la un trimestru la altul.

Uber functioneaza paradoxal. Acapareaza cota de piata oferind sume frumoase soferilor, asa ca odata cu extinderea se extind si pierderile.

In Statele Unite a intrat intr-un razboi al preturilor cu Lyft, iar in China tocmai l-a incheiat pe cel cu Didi, acceptand in final sa fuzioneze si sa iasa de pe piata.

Doar Amazon s-a mai extins adancindu-si pierderile atat de tare. Dar, daca in 2000 atingea minusul maxim de 1,4 miliarde de dolari, Uber i-a batut deja recordul anul trecut si pare s-o faca din nou in acest an.

Analistii spun ca putine companii de tehnologie reusesc sa piarda atat de multi bani atat de repede, si totusi valoarea estimata a Uber a crescut la 69 de miliarde de dolari, informeaza Digi24.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.