Grupul Toyota a fost afectat in schimb de scaderea vanzarilor in Germania, cea mai mare piata europeana, unde cererea pentru gama mai imbatranita a constructorului auto japonez este in scadere.
Directorul pentru vanzari si marketing al Nissan Europe, Guillaume Cartier, a afirmat intr-un comunicat ca ascensiunea Nissan pe pozitia de cel mai vandut brand asiatic in Europa este un moment istoric pentru toti cei conectati la afacerile companiei.
Obiectivul Nissan, in afara de a depasi Toyota pe piata europeana pana in 2016, este sa mentina profitabilitatea si sa devina cel mai dorit brand asiatic in Europa, in privinta produselor, functiilor oferite si serviciilor de service. Nissan a fost devansata de Toyota in Europa in 1998, dar a promis ca va recastiga pozitia de lider in functie de vanzari, scrie MEDIAFAX.
Inmatricularile Nissan in UE si tarile EFTA au urcat cu 21% in primul semestru, la 303.507 autoturisme, iar cota de piata a avansat de la 3,7% in urma cu un an la 4,1%. Vanzarile marcii Toyota au crescut cu 4,2%, la 293.968 automobile, iar cota de piata a scazut cu 0,1 puncte, la 4%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Beneficiile tehnologiei față în față cu nevoile...
Sursa: futurebanking.ro
-
Unilever separă branduri de înghețată ca Ben & Jerry's şi Magnum într-o nouă...
Sursa: wall-street.ro
-
O nouă despărțire în showbiz? Mario Fresh și-a șters toate pozele cu Alexia...
Sursa: kudika.ro