Profitul net al Daimler, producatorul automobilelor de lux Mercedes-Benz, a crescut cu 60% in trimestrul al treilea, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 1,84 miliarde euro, sustinut de plata unor taxe mai mici, imbunatatirea eficientei si majorarea vanzarilor, relateaza MarketWatch.

Rezultatul ar putea sustine eforturile Daimler de a reduce decalajul fata de principalii concurenti ai grupului pe segmentul automobilelor de lux, BMW si divizia Audi a Volkswagen.

Veniturile au avansat cu 5%, la 30,1 miliarde de euro, datorita cresterii vanzarilor in Statele Unite si China.

Potrivit MEDIAFAX, grupul german a publicat pentru prima oara o estimare exacta pentru profitul operational din acest an, de 7,5 miliarde de euro. In cazul diviziei Mercedes-Benz, grupul anticipeaza un profit operational de 4 miliarde de euro.

La nivel de grup, profitul operational a crescut in trimestrul al treilea cu 16%, la 2,23 miliarde de euro, si este peste estimarile analistilor.

"Aceasta arata ca banii alocati investitiilor mari pe care le-am facut au fost bine cheltuiti. In anii urmatori vom continua sa investim in produse si unitati de productie", a declarat directorul general al Daimler, Dieter Zetsche, citat de Bloomberg.

Vanzarile Mercedes au crescut luna trecuta mai rapid decat cele ale BMW si Audi, datorita noului model CLA care a contribuit la dublarea livrarilor de automobile compact.

Mercedes ofera 23 de modele de masini si SUV-uri, in crestere de la 19 in urma cu un an.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.