Vanzarile Audi, divizie de importanta majora pentru grupul-parinte Volkswagen, au urcat cu 7% in primele sapte luni, la 911.800 vehicule, sustinute de cresterea cu 19% a livrarilor pe piata chineza, relateaza Automotive News.

Livrarile din SUA au avansat cu 14%, dar pe piata europeana au scazut cu 2%.

Potrivit MEDIAFAX, in luna iulie, vanzarile Audi au crescut cu 10%, la 131.300 de vehicule, datorita majorarii livrarilor cu 27% in China si a cererii pentru SUV-uri.

"Dupa o prima jumatate a anului cu rezultate solide, anticipam depasirea in acest an a tintei strategice a unor vanzari de 1,5 milioane de vehicule, cu doi ani mai devreme decat am planificat", a declarat Luca de Meo, membru in conducerea Audi, responsabil cu vanzarile.

El a aratat ca livrarile au urcat in iulie datorita cererii mari pentru familia A3 si SUV-urile Q3 si Q5.

Audi a contribuit la imbunatatirea ratingului Volkswagen, astfel ca grupul german poate finanta avantajos o campanie de achizitii care a inclus pana in prezent producatorul de camioane MAN, constructorul de masini sport Porsche si brandul italian de motociclete Ducati.

Daca nu ar fi fost fondurile in numerar ale Audi, in valoare de 13,5 miliarde de euro la sfarsitul lunii iunie, VW nu ar fi avut bani pentru achizitii, de fapt ar fi raportat datorii de circa 2,2 miliarde de euro, potrivit Automotive News.

Vanzarile SUV-ului Q3 au crescut cu 62% in primele sapte luni ale naului, datorita cererii mondiale pentru vehicule de teren mai mici si mai ieftine, eficiente energetic.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.