Renault si Dacia intentioneaza sa isi extinda agresiv vanzarile online de masini, astfel incat, pana la sfarsitul lui 2014, aceastea sa poata fi realizate pe toate pietele europene, potrivit celor doi producatori auto, relateaza Automotive News Europe.

Cele doua branduri vor ca, prin extinderea activitatii portalurilor Dacia Store si Renault Retail Group, sa profite de o tendinta de dezvoltare rapida a acestui tip de retail al vehiculelor.

Potrivit MEDIAFAX, analisti ai companiei de consultanta Frost & Sullivan anticipeaza ca producatorii auto vor folosi tot mai mult Internetul pentru promovarea si comercializarea vehiculelor.

La nivel mondial, circa 4%, respectiv 4,5 milioane de masini, ar putea fi vandute doar online pana in 2020, in crestere de la circa 5.000 de unitati in 2011, estimeaza Frost & Sullivan.

Cumparatorii de masini din Olanda pot calcula preturile si cumpara online toate modelele Dacia, prin intermediul Dacia Store. In Italia si Marea Britanie, clientii pot calcula pretul si pot plati avansuri pentru Dacii.

Serviciul online al Renault Retail Group permite configurarea automobilului dorit, calcularea pretului si plata avansului, pentru modelele Renault si Dacia.

Alti producatori auto care ofera vanzarea online a automobilelor sunt Ford, in Marea Britanie, precum si brandurile de nisa Tesla si Fisker.
Chiar daca Renault dezvolta serviciul de vanzari online, grupul considera ca clientii trebuie sa continue sa cumpere prin reteaua de dealeri.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.