YouTube a semnat deja contractul cu casa de discuri Warner Music Group si este in discutii cu Sony Music Entertainment, Universal Music Group si Merlin, un consortiu de case de discuri independente.
Serviciul va propune un catalog la cerere, alcatuit din muzica si videoclipuri de pe YouTube. Serviciul poarta numele de cod "Remix" si va concura cu alte oferte similare propuse de Spotify, Deezer sau Apple.
Google a mai avut cateva tentative de a concura cu jucatorii importanti din sectorul muzical, dar nu a reusit, potrivit Agerpres.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Digitalizarea versus nevoile clienților
Sursa: futurebanking.ro
-
Atplay, locul care arată că poți să educi copiii prin tehnologie și jocuri
Sursa: start-up.ro
-
Studiu: Inflația și taxele mărite, principalele cauze ale problemelor din retail
Sursa: wall-street.ro
-
Irina Fodor, mesaj acid pentru foștii jurați Chefi la cuțite: Nu am scăzut...
Sursa: kudika.ro