Timp de 50 de ani, istoria de succes a Gerovital a fost conturata de traditie, inovatie si incredere, trei piloni principali, pe baza carora si-a consolidat reputatia de unul dintre cele mai puternice branduri romanesti. Prin expertiza sa, Gerovital a pozitionat Romania definitiv pe harta internationala a excelentei in cosmetica, devenind un ambasador al frumusetii romanesti.



Increderea acordata de romani este insa cea mai buna validare a calitatii produselor lansate, a experientelor unice oferite admiratorilor brandului si a tuturor activitatilor strategice de dezvoltare ale brandului. Romanii au grija sa ofere aceasta recunoastere cu orice ocazie – atunci cand aleg la raft calitatea romaneasca, atunci cand intra in magazinele singurului producator local de cosmetice sau atunci cand pozitioneza Gerovital pe primele locuri in diverse topuri. 



De-a lungul timpului, Gerovital, cel mai renumit brand al Farmec, a adunat o impresionanta serie de premii si distinctii, care certifica expertiza sa in materie de creare a unor produse de ingrijire performante, eficiente, de ultima generatie. Astfel, in 2017, anul in care brandul a marcat 50 de ani de excelenta romaneasca in cosmetica, palmaresul sau a fost extins cu alte titluri importante. 



Prima distinctie obtinuta este „Produsul Anului 2017”, acordata pentru cele mai recente trei produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution, la mai putin de 5 luni de la lansarea acestora. Brandul a castigat acest premiu, depasind concurenta din punct de vedere al inovatiei, dar si al aportului adus in imbunatatirea vietii consumatorilor. 



Un alt titlu puternic cu care se poate mandri Gerovital este cel de Superbrand 2017. Gerovital s-a distins fata de alte peste 1.200 de branduri analizate de Superbrands Romania, din perspectiva unui set de atribute precum calitate, incredere si diferentiere pe piata, fiind declarat cel mai bun pe segmentul Personal Care – General. Astfel, statutul de Superbrand a fost reconfirmat de Gerovital, dupa ce in anul 2015 a primit acelasi titlu.

Lista premiilor din acest an continua cu distinctia de „Cel mai bun produs nou”, acordata pentru intreaga gama Gerovital Geluri de dus, in cadrul Galei Premiilor Piata. Linia pe baza de extracte naturale a fost declarata drept cea mai buna din 2017, la categoria produse de ingrijire personala. Titlul a fost acordat de catre reprezentantii retailului si valideaza eficienta si calitatea produselor Gerovital pe segmentul de ingrijire a corpului, consolidand, totodata, statutul sau de partener solid si de incredere.



Cele mai recente distinctii, obtinute de Gerovital la finalul acestui an, reprezinta o incununare a tuturor activitatilor strategice, de comunicare si de dezvoltare a brandului, demarate in ultima perioada. Astfel, in cadrul Galei Forbes 100 COOL Brands, Gerovital a fost desemnat „Cel mai cool brand de cosmetice romanesc”, datorita inovatiei si performantei sale, care au revolutionat piata locala.



De asemenea, Gerovital a fost desemnat unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti in afara tarii in cadrul Galei Wall-Street – Ambasadorii brandului de tara. Este o alta distinctie valoroasa, care confirma faptul ca Gerovital este un reper al calitatii romanesti peste hotare si un etalon al productiei locale la nivel international. 



Sunt toate realizari impresionante, iar 1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei reprezinta cel mai oportun moment in care Gerovital, brandul 100% romanesc, sa faca acest bilant al succeselor sale.

Cu aceasta ocazie, Gerovital multumeste tuturor romanilor pentru sustinerea lor, pentru sprijinul acordat in toti acesti 50 de ani, pentru increderea si pentru aprecierea lor de nepretuit. Recunoasterea romanilor a fost cea mai puternica motivatie a brandului de a se dezvolta, de a veni de fiecare data in intampinarea consumatorilor sai in vederea satisfacerii necesitatilor si preferintelor acestora si de a le oferi suficiente momente in care sa se simta frumosi si fericiti.



Gerovital duce numele Romaniei mult peste hotarele tarii, iar acesta este, in mare parte, meritul romanilor, pentru ca datorita lor brandul s-a reinventat constant, urcand pe treptele performantei de la an la an. Romanii au fost cei care au transformat Gerovital intr-o adevarata valoare nationala, pe care au grija sa o transmita mai departe din generatie in generatie. Increderea si aprecierea lor reprezinta cele mai valoroase resurse ale brandului, care motiveaza Gerovital sa isi asume cu mandrie misiunea de a infrumuseta Romania si de a demonstra ca romanii pot face lucruri extraordinare.