Kaufland a facut, in cadrul unui comunicat de presa, precizari in cazul scandalului magazinului de la Odorheiu Secuiesc, unde un barbat a reclamat faptul ca nu a fost servit pentru ca vorbea in limba romana.

In urma acestor fapte, Kaufland a emis un comunicat in care se dezice de comportamentul angajatei sale, insa sustine ca a fost vorba si de o provocare din partea celui care a filmat. Mai mult, la ora la care a avut loc filmarea, programul de lucru cu clientii nu incepuse inca. Barbatul ar fi venit la magazin de 3 ori in 16 minute, ultima data fiind si cea in care a facut clipul video.

Redam comunicatul integral remis DIGI24 de Kaufland Romania:

„Cu privire la cazul care a avut loc in Odorheiu Secuiesc, in data de 31 august 2017, compania Kaufland Romania transmite urmatoarele precizari:

Regretam atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland avand o serie de principii care pun respectul fata de clienti si amabilitatea pe primul loc.

Va asiguram ca, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigatie si vom lua toate masurile pentru a evita pe viitor astfel de situatii, inclusiv introducerea cursurilor de limba romana. Subliniem ca, potrivit legii, eventualele masuri care vor fi decise vor fi confidentiale, deoarece tin de relatia angajat-angajator, respectand astfel dreptul la viata privata.

In acest moment, ca urmare a primelor noastre investigatii, venim cu o serie de precizari care sa contureze contextul in care s-a realizat filmarea.

La ora la care a avut loc discutia filmata la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clientii nu incepuse inca, angajata fiind implicata in sarcinile obisnuite de pregatire pentru deschiderea oficiala de la ora 10.00. Din acest motiv, casa de marcat nu era inca operationala, iar aceasta nu a putut incheia procedura de incasare, neputand servi astfel clientul si restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese ca autorului filmului i s-a comunicat orarul de functionare in prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill intr-un interval de 16 minute de trei ori, inainte de inceperea programului, in intervalul 9:31 – 9.47, purtand discutii cu angajata.

Citeste si:
Ambasadei Ucrainei în România: „Nu mai filmaţi şi nu mai postaţi pe...
Ambasadei Ucrainei în...

Inca de la prima vizita, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 pana la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat ca programul de lucru nu incepuse inca la acea ora si din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acesta, el a revenit a doua oara la ora 9.37 si apoi a treia oara la ora 9.47, cand a pornit camera de filmat, inregistrand o reactie ca urmare a unor interactiuni anterioare.

Autorul filmului a omis sa precizeze ca filmarea data publicitatii este in fapt a treia discutie cu angajata noastra.

Cu toate acestea, nu toleram un astfel de comportament in relatia cu un client in niciunul din magazinele noastre din tara, indiferent de regiune si vom lua masuri conform regulamentului intern.”


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.